Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joepiehhh.
Zojuist de arbeidsovereenkomst getekend en de grootste werkgever van Nederland op de hoogte gesteld.
Ik ben er klaar voor![]()
Morgen even werken en dan alweer weekend
Hoezo is werken vermoeiend ?![]()
@jongens !
Morgen met zijn alle ff lekker op het veld atv vliegen ?
![]()
Hahahahah, ja is goed JunkieNeem je je paraplu mee?[/QUOTE
Maakt niet uit toch ! Het even om het idee..... trouwens wat voor dag is het morgen?
Gaat het echt wel regenen ??
Hahahahah, ja is goed JunkieNeem je je paraplu mee?[/QUOTE
Maakt niet uit toch ! Het even om het idee..... trouwens wat voor dag is het morgen?
Gaat het echt wel regenen ??
wedden? en als je niet weet hoelaat het is en dan ook nog niet weet welke dag het is. pfffffff![]()
wedden? en als je niet weet hoelaat het is en dan ook nog niet weet welke dag het is. pfffffff![]()
Mijn klok stond op GMT. Iets met browser van het werk en internet entry point, ze denken dat ik in de US of Uk zit soms
Morgen kun je van alles verwachten ! Zelf the Sig met een baan...
Ben zelf bij deze werkgever ook op deze datum begonnen... tjonge jonge jonge wat zijn mensen dan origineel zeg....
Klop dat Siggy ?
Het valt wel mee inderdaad.......
Andre zijn auto? Arjan zijn huis ? Pieter zijn hand?
Kun je het inderdaad gaan afzetten tegen het aantal ladingen wat we doen,
Dan valt het inderdaad reuze mee.
Al eens voor het "huis" van Arjan gestaan? Ik wel.
Mij is altijd verteld dat als er een ongeluk op het veld gebeurt, we het veld en toestemming kwijt zijn en er niet meer mogen vliegen.
Dus moeten we elke onveilige situatie te lijf gaan , zoals tot nu toe ook met andere incidenten gedaan is. ( hoop niet 4stroke Junk meeleest)
En ongelukken zijn nooit uit te sluiten. De kans erop kun je verkleinen maar nooit op nul krijgen. Zolang je met verstand omgaat met je spullen hou je de kans het laagst.
Ik denk dat je mijn punt mist. Ik bedoel juist te zeggen dat je er voorzihtig mee om moet gaan. Ongelukken zijn niet uit te sluiten maar hooguit de kans erop verlagen.
Veel vaker is het een kwestie van ongeoorloofd/ondeskundig gebruik.
En of je jezelf een zeiksnor vindt moet je zelf weten, ik niet in ieder geval.![]()
Wal-stroom op het veld
Zaterdag schijnt het heeerlijk weer te worden Junkie ;-)
gaan jullie dan maar heeerlijk vliegen , ik weet nog niet of ik ga vliegen , ben vlieggaar , en het weekend is tekort om alles te doen wat ik wil doen
zolang ik de neiging "vliegtuigtrappen " heb , moet ik niet gaan![]()