marcelsiggery
Forum veteraan
Jaja , en dat op één pagina![]()
Whahsha.Keuze keuzes keuzes.Welles nietes welkes nietes welles nietes ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaja , en dat op één pagina![]()
Moet me meissie nog boodschappen doen met de koets goedverdegoedver,nou ja poep gebeurt.
Jip,
Als je dan toch groot en nieuw wil vliegen dan moet je zo'n nieuwe kist niet laten liggen.
ik heb voor de edge alleen al 700 euro betaald.... unieke kans lijkt me...
krijg ik er niet de 800 euro voor dan ga ik hem idd zelf bouwen en vliegen, tis geen must...
mis alleen de bouwtijd....
tot vanmiddag, heb er zin in, eerst nog even mijn werk afmaken op schiphol
Ha, ben benieuwd Vinni. Zal d'r zelf niet bij zijn. Vergaardag van mijn dinnetje vieren vandaag.. Dus hoop te doen hier thuis.
Overigens ben ik er helemaal klaar mee, met die grote kisten. Merkte wat voor karwei het was om de Yak mee te nemen van mn ouders naar huis.
Staat nu ook te koop.
Als de Edge vliegt.... dan de sbach?![]()
Het is sowieso bedroevend gesteld met de vele hopen sukkels die her en der rondlopen en denken omdat het een tweedehands product is je het maar voor een fractie van de nieuwprijs moet gaan verkopen
Om die reden heb ik ook die e-revo weer uit de verkoop gehaald, heb er een beetje mijn buik vol van eerlijk gezegd.
Enkel in de bootjes hoek lijkt daar toch meer coulance en gevoel te zitten![]()
tja volgens mij zijn t allemaal gasten zonder geld
wel bieden maar niet nakunnen komen
en t vreemde is als ze zelf wat tekoop zetten vragen ze ook de hoofdprijs![]()
Moet me meissie nog boodschappen doen met de koets goedverdegoedver,nou ja poep gebeurt.
@Junk: Stukkie lopen naar t nieuwe veld straks kan geen kwaad toch? Kan Phil ook eens laten zien wat ie geleerd heeft bij de hardloopclub.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe lang (groot) het nieuwe veld gaat zijn. Dit met zicht op wat ik nu weer door mn hoofd laat spelen als nieuw project![]()
Die opmerking van jou blijft maar door me hoofd rond spoken.
Op het moment dat ze er zijn zeggen dat je een hoger bod hebt gekregen :rolling:
ik zei toch iets met het gezin![]()
vliegen kan altijd nog
van mij mag het huidige veld blijven , veel makkelijker kwa laden en lossen .
alles is het zelfde ,alleen heb je geen fietspad , maar nog steeds de zon vol in je porum .
jep 1 keertje gedaan
maar die gast was goed pissig
Leipe shit 8O stond nu nog een file om wormerveer in te komen.
Automobilist komt om in vlammen na botsing N246 - Westzaan - WebRegio.nl - Zaanstreek
zo gisteren effe mn nieuwe stinger beplakt
nu nog servos inbouwen en knallen
![]()
![]()
Leipe shit 8O stond nu nog een file om wormerveer in te komen.
Automobilist komt om in vlammen na botsing N246 - Westzaan - WebRegio.nl - Zaanstreek
Wat maakt het voor jou voor verschil ? Je bent er toch nooit ;-)
Inladen en rijden gaat.Sta ik lekker vooraan en hoef ik niet zo ver te lopen![]()