Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt
wou hem eerst spuiten brushen
maar op 1 of andere manier werkt de groene verf iets op
dus maar afgewerkt met plakfolie
wou alleen aan jou vragen of je voor mij letters wil snijden

Hoe kan dit nu weer?Meet op 1 cel 4,18 volt op de twee andere cellen beide 8,33 volt:hammer:Schiet mij maar in een kapotje.

@ronaldR: Vandaag tussen de werkzaamheden door zal ik een blik op je lader werpen. Voorkeur voor knakworsten, tomatensoep of tonijn? :mrgreen:

Wauw !,zit hier heerlijk op het strand met da gezin
Luie stoelen erbij ,lekker briesje ,koude pintjes ,helemaal goed :p

Grtz da familyman

@ spijker
ik heb de paarse uitvoering eigelijk een combo blauw rood
de edge heeft t niet over leefd
weet helaas niet de oorzaak maar reageerde niet meer
helemaal aan flenters
maar hij heeft wel 3min lekker gevlogen
dat dan weer wel
ben er ziek van

de edge heeft t niet over leefd
weet helaas niet de oorzaak maar reageerde niet meer
helemaal aan flenters
maar hij heeft wel 3min lekker gevlogen
dat dan weer wel
ben er ziek van
WTFBBQ? 8O :hammer: Hoe de neuk is dat gekomen? Da's echt zwaar klut. :evil: :( Was zo'n mooi ding. :yes:

WTFBBQ? 8O :hammer: Hoe de neuk is dat gekomen? Da's echt zwaar klut. :evil: :( Was zo'n mooi ding. :yes:

hij had beter naar het strand kunnen gaan dus :(

zonde vinni :mad: , dat voelt idd niet lekker . ( ps , is er een filmpje van de crash ? , ik was er niet bij maar anders was het in da box )

vandaag was a good day , even de ellende van de laatste tijd van me af laten waaien , want er stond best een flinke bries op het strand , maar wel een lekkere warme fohn :yes:

lekker met geld gesmeten , kleren /schoenen gekocht en vreten en bier !

nu na chillen in da tuin :yes:

Zal toch een beste klap geweest zijn. Wat was het, iets van 8kg vlieger met dikke benzinebrommer? Vorig jaar had Vinni al redelijk wat de grond in gejaagd maar de trend zet zich dit jaar kennelijk voort. Niet echt prettig. :nooo:

Het was te ver weg om er wat van te horen maar de klap was echt groot. Hij belandde achter de loods op het ultralight terrein. Dan denk je zo'n kist even in te draaien voor de landing maar dan blijkt maar hoe ver weg je bent.

Ik moet erbij zeggen dat vooraf alles gecontroleerd was en dat ook een rangecheck gedaan is.

Net van t veld, aardig wat wind, niets stuk gevlogen toch geld kwijt vandaag.
Mooie rekening uit Wormer omdat ik te hard gereden heb...hmmzzz vorige week, wat een gat daar.....bah.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back