Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@BYMster: Mocht je deze kant op komen, kun je dan ook de Crash van het Jaar wisselbeker meenemen? Niet dat Vinni hem nu direct krijgt (foto of het is niet gebeurd :teacher:) maar de winnaar van afgelopen jaar heeft hem nog niet en er moet nog een naamplaatje op. ;)

Staat genoteerd, ik kom strakjes nog die kant uit goos :thumbsup:

Die beker zal ook wel verpatst zijn :yes:

Nu je het zegt, erhmmmm was toch een keramieken geval??

Wat een dag mannen, de ene schade na de andere :-(

De wind was ook erg stevig vandaag, de maiden van de Ultra maar uitgesteld tot later .

Jup, zelfs mijn EZ moest er aan geloven, iets teveel wind waardoor elevator niet goed oppakte. (na-analyse)

Niks wat niet te porren is gelukkig, over een paar dagen vliegtie weer :yes:

Staat genoteerd, ik kom strakjes nog die kant uit goos :thumbsup:

Nu je het zegt, erhmmmm was toch een keramieken geval??

Jup, zelfs mijn EZ moest er aan geloven, iets teveel wind waardoor elevator niet goed oppakte. (na-analyse)

Niks wat niet te porren is gelukkig, over een paar dagen vliegtie weer :yes:

Tsja,elaPOR is mooi spul he ;-)
Was toch best een aardige klapper Mike ;-)

iemand nog intressen in een edge
zit een klein beetje werk aan maar je krijgt er een tube POR bij
2r61loz.jpg

@vinni,

Jezus man wat zonde. Dat verlies verwerk je niet zomaar. Hoop dat je de rest van het seizoen bespaart blijft van deze onzin.

Heb overigens vandaag ook wat schade gehad. Kon het niet laten om even met de Sebart te vliegen. Bij de landing pakte ik iets te hard de grond waardoor het landinggestel een tik kreeg. Gelukkig redelijk makkelijk te maken maar toch. Verder vliegt hij rete stak. Alleen is dit geen kist voor windkracht 5 of meer. Daar is hij te licht voor. 3 tot 4 is de max.

Net even de nieuwe printjes gemaakt voor de WiiQuad.
Nu met alles er op en er aan. Ook de servo aansturing voor een camera. Ben daar alleen vergeten de + baan aan te sluiten. Nou ja, komt er nog een versie 3.
Printje voor Nickos, Sleur en een nieuwe voor mezelf.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
iemand nog intressen in een edge
zit een klein beetje werk aan maar je krijgt er een tube POR bij
2r61loz.jpg

hier waag ik me zelfs niet an :eek:

sterkte !

mijn overbuurman zei vroeger altijd als ik weer met een dooie cavia rondliep , snel een nieuwe kopen vergeet je de oude ;)

[youtube ]GU3Qs5NRO7s[ /youtube]
Schrale troost is dat dergelijke vliegwielen ook in Volkswagens en BMWs zitten. Dus de Duitsers zijn even (on)betrouwbaar. :yes:

Da's het betere werk. Toen ik voor de Santa Fé ging kijken, ook hier naar gekeken. Maar ja, Amerikezen en boordcomputers zijn niet het betrouwbaarste (na enig leeswerk op de interwebs en eigen ervaring met de Voyager). :( Dus maar Koreaanse rommel gekocht (scheelde ook aardig wat pegels ;)).

Nu met alles er op en er aan. Ook de servo aansturing voor een camera. Ben daar alleen vergeten de + baan aan te sluiten. Nou ja, komt er nog een versie 3.
Goed bezig. :worship: :thumbsup: Zal mijn Airwave modules maar gaan opgraven. ;)

@vinni,

Jezus man wat zonde. Dat verlies verwerk je niet zomaar. Hoop dat je de rest van het seizoen bespaart blijft van deze onzin.

Heb overigens vandaag ook wat schade gehad. Kon het niet laten om even met de Sebart te vliegen. Bij de landing pakte ik iets te hard de grond waardoor het landinggestel een tik kreeg. Gelukkig redelijk makkelijk te maken maar toch. Verder vliegt hij rete stak. Alleen is dit geen kist voor windkracht 5 of meer. Daar is hij te licht voor. 3 tot 4 is de max.

full

full

TEEEEEEEERING BRUUT !!!!! super mooi man !!!! gaafgaafgaaf !!!

YEAH!!!

Schrale troost is dat dergelijke vliegwielen ook in Volkswagens en BMWs zitten. Dus de Duitsers zijn even (on)betrouwbaar. :yes:
En mercedes en renault en peugeot etc etc er zijn maar een paar fabrieken die die dingen maken wil je je eigen naam erop ,kan ook hoor geen probleem.

Da's het betere werk. Toen ik voor de Santa Fé ging kijken, ook hier naar gekeken. Maar ja, Amerikezen en boordcomputers zijn niet het betrouwbaarste (na enig leeswerk op de interwebs en eigen ervaring met de Voyager). :( Dus maar Koreaanse rommel gekocht (scheelde ook aardig wat pegels ;)).

hmm, dan is de H300 ook wel wijs , best aardig model, mooi interieur , en scheelt veel pegels tov een transporter Bedrijfswagen foto's Hyundai H 300 2.5 CRDi VGT 116pk Dub.Cab. 6-pers

Nou, ga ff met hondje wandelen en dan 2D, morgen weer een wekkertje om 04:45
Ciao all.

heb je een hond ?

zit er ook aan te denken , maar heb geen zin om warme poep te rapen , ga ik dus ook echt niet doen .

maar een hond lijkt me wel wat , is leuker dan vliegen ;)

Vinnie, balen man. Tijd voor een T700;)

Is zo'n vliegtuig nou echt niet meer te maken dan? Lijkt mij wel .......

heb je een hond ?

zit er ook aan te denken , maar heb geen zin om warme poep te rapen , ga ik dus ook echt niet doen .

maar een hond lijkt me wel wat , is leuker dan vliegen ;)

Je begint een beetje op Spijker te lijken gappie :-)
Let je wel een beetje op jezelf ;-)

Vinnie, balen man. Tijd voor een T700;)

Is zo'n vliegtuig nou echt niet meer te maken dan? Lijkt mij wel .......

Zelfs mijn oma die al 70 jaar puzzels maakt zou deze niet meer in elkaar krijgen :-(

Even serieus Sig. Als je het grondig aanpakt kan je hem volgens mij gewoon repareren. Delen die vervangen moeten worden vervangen en delen die gerepareert kunnen worden, repareren. Iets zegt me omdat het hout is dat je het kan repareren.

Even serieus Sig. Als je het grondig aanpakt kan je hem volgens mij gewoon repareren. Delen die vervangen moeten worden vervangen en delen die gerepareert kunnen worden, repareren. Iets zegt me omdat het hout is dat je het kan repareren.

maar je moet er wel zin an hebben :)

Je begint een beetje op Spijker te lijken gappie :-)
Let je wel een beetje op jezelf ;-)

hoe bedoel je ? koopziek ?

neehoor , een hond gaat het niet worden , is leuk voor naar het strand of bos , daarbuiten meer overlast icm werken /vakantie /poepruimen /3maal daag uitlaten /stinkvacht /stinkauto /overal haar ,en ga zo nog maar even door ;)

en met een bus kopen , het gaat mij om de kosten omlaag te krijgen ,door de auto op de zaak te zetten maar een transporter die ik leuk vind , betaal je je weer scheel aan de bijtelling over de nieuwwaarde , dat weegt niet op tegen hoe ik nu rij .

daarom dacht ik aan een expert met de kop eraf , dat is nog wel te doen , maar die mag ik niet v/h forum kopen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back