Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vinnie, balen man. Tijd voor een T700;)

Is zo'n vliegtuig nou echt niet meer te maken dan? Lijkt mij wel .......

nee die is helaas niet meer temaken:(
t is uit verschilende lagen heeldun glas mat met schuim en hout
dat krijg je niet meer goed
maar goed t is maar materiaal en t kost geld
maar meer dan dat ook niet
er zijn ergere dingen

Daar heb je helemaal gelijk in Vin! Het is inderdaad maar spul en geld. Niets dat niet vervangen kan worden.

Ja, maar je kon er toch een week verkansie voor vieren. Da's toch meer tijd dan 3 minuten vliegplezier. :? ;)

Vette zweef rave met Radio 538

Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil die grote :)

Edit: ik kom zo bij je liggen hoor lieverd;)

Holy -Peeeeeeeep- Vinni! WTF? :(

Zonde om die brokstukken zo bij elkaar te zien... Wacht nog maar even met je Sbach te vliegen als ik dit zo lees.. :(

En wat betreft de Stinger.. gelukkig een paarse en niet de roze (zal op sleur na ook niet zo snel iemand zijn die een roze besteld neem ik aan).. ;)

Lipo accu als ontvanger accu

Ola

Vraagje.. ik zie op diverse draadjes dat je een lipo accu als ontvanger accu kunt gebruiken.

Alleen kan de ontvanger die 7.4V wel aan? Sommige zeggen dat je er een modulator tussen moet zetten om naar 6V te gaan en weer anderen beweren van niet..

Zijn hier mensen die een lipo op hun ontvanger hebben zitten en mij kunnen vertellen hoe zij dat doen? (Ik bedoel dan rechstreeks op de ontvanger, zonder esc ertussen enzo)

Ik heb op de Trex 600 een Eneloop pakketje van 4x AAA. Dat is 4.8 volt. Grote voordeel van eneleoop is dat ze nagenoeg niet ontladen wanneer niet gebruikt.

Ook kan je een Life po pakketje gebruiken die hebben ook een lager voltage dan een lipo. Check Hobbymaniac site bij de hyperion accu's daar staan er een paar.

Zo nieuwe print voor de Wii Quadcopter is klaar en getest. Nu gelijk met de Nun Chunk voor het auto-level systeem. Juiste software er in gepropt en even getest in de GUI. Werkt allemaal prima.

Boven op de print het Adruino boardje en de Wii Motion+. En onder op de print de Nun Chunk. Deze zit op het CG punt.

Moet alleen nog 2 weerstandjes en een 5v buzzer plaatsen voor het lipo alarm. Deze had ik alleen nu niet liggen.

Gaat nu 2D. Wat een regen valt er nu in 0251 :(

full

full

Even serieus Sig. Als je het grondig aanpakt kan je hem volgens mij gewoon repareren. Delen die vervangen moeten worden vervangen en delen die gerepareert kunnen worden, repareren. Iets zegt me omdat het hout is dat je het kan repareren.

Is geen hout

*edit* maar dat wist je al want dat had Vinni je al verteld zag ik later....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back