Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een beetje loodgieterswerk hebben we hier recentelijk nog gezien. Het meest veelzijdige draadje van het forum in ieder geval :yes:

Vanavond niet vliegen gaat, sauna is ook goed voor de rug en lekker bovendien.

voor het loodgieterswerk zou ik toch naar een uroloog gaan, een chiropractor wordt ook wel eens "kraker" genoemd, en dat lijkt me niet zo fijn voor je sni**el........:schrik:

voor het loodgieterswerk zou ik toch naar een uroloog gaan, een chiropractor wordt ook wel eens "kraker" genoemd, en dat lijkt me niet zo fijn voor je sni**el........:schrik:
smiley_crocodile.gif

Sleur: Zou jij nog even willen kijken voor een pci videokaart voor mijn mama?
Beetje last van hyper? PB is genoeg hoor. Nee, want ik ben niet op kantoor. :p

Wij zijn na lange zoektocht hier terecht gekomen. Een verademing. ;)
Je had het toch aan je knieën en niet aan je longen? :?

Daar breekt hij zijn polsen op man! ;)
Van het lachen en slaan mijn zijn vuisten op de tafel zeker. :rolling: Foto of het is niet waar. :teacher:

:ontopic: 8O

ik wou straks nog wel ff vliegen, maar volgens mij waait het nog steeds harder dan verwacht... :?
Kun je niet op een ander forum dat soort dingen posten? :? ;)

Yep woei is nog een 4 Bft (7,4m/s op het dak van kantoor). Voor prophangen waardeloos, voor vliegen toch niets mis mee?

Ik ga straks lekker in het theater rondhangen. Ben helemaal klaar met dat geneuzel of ziek, zwak en misselijk, busjes, vliegen etc.

Weer lekker gewerkt vandaag masr wel helemaal gaar :-)
Watje... ;) Die damsmeuler was ook helemaal gaar, nu is-ie niet meer. 8O :lol:

Ik ga wel ff vliegen straks...
Ik weet dat er ooit met een piep-brevet examen meer wind stond 8O
Met een MiniMag geen enkel probleem toch?

En voor wat betreft dat brevet, dat was nog in de tijd dat je je brevet achter de hekken kon halen. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga lekker niet naar de club :( Ik ga een lamp ophangen, en een kapstok en wat andere dingen aan de muur:( leuk man:(

Weer lekker gewerkt vandaag masr wel helemaal gaar :-)

welkom to da club !!:yes:

net bij de fysio geweest , goeie kerel , heeft al lekker wat los gekraakt , bij intake wist hij al precies wat er gaande was , toen ik mijn klachten opnoemde .

gewoon lage rugklachten met wat uitstraling , dus letten op beter tillen , en sporten om de boel te verstevigen , wat ik ook al dacht , dus nog geen hernia , maar als ik zo door ga ,krijg ik er wel 1 tje :(

baasje word ouder , dus zal ik er zelf wat aan moeten doen :yes:

morgen neem ik lekker vrij , ff geen belasting op den rug , misschien ff vliegen , maar dat ligt eraan of floor ziek thuis blijft , ze ligt nu ziek in bed ,vandaar . :(

* 2e pintje opentrekt :yes: * werkt ontspannend op da spieren ;)

@Junkie, bij artsen aangeven dat je zelfstandig(e) ;) bent.
Kan je zomaar een maand eerder terecht :rolleyes:

Eenieder moet inderdaad zelf kiezen wie of waar hij vertrouwen in heeft.
(ook het soort verzekering speelt hier een rol in ;))

Ander onderwerp :yes:

Ik ga NIET vliegen... ben ook gaar. Even bankhangen en dan ff naar de club :yes:

vliegen ? fuck toch op met dat gevlieg , dat is zo 2008 .
als ik zin en tijd heb v/h weekend ff vliegen , om te kijken of ik het nog leuk vind ;)

@Junkie, bij artsen aangeven dat je zelfstandig(e) ;) bent.
Kan je zomaar een maand eerder terecht :rolleyes:

Eenieder moet inderdaad zelf kiezen wie of waar hij vertrouwen in heeft.
(ook het soort verzekering speelt hier een rol in ;))

Ander onderwerp :yes:

ik belde vanochtend voor een afspraak , zei daarbij dat ik zzpér was , en kon vandaag dus terecht om 5 uur :cool:

maris is er ook in behandeling ,vandaar dat ik wellicht ook voorrang kreeg .
maris haar rug gaat nu prima , ze sport er ook als een gek , dus sporten loont . ( zelf doen dus ) ipv ff kraken en je kan weer een paar maanden verder .

Zo weer lekker lope legge werken,ben nie gaar nie,ga morgen nie vliegen nie,en ga toch lekker op de bank hangen,onee toch maar niet.

Zoooo, was me de voorstelling wel weer. Een ware marteling voor de oren, al die beginnende muzikanten. :? Maar ja, sociaal wel verplicht natuurlijk. ;) Ik ga mijn oren even laten rusten, leg de rest er wel bij. Geen geclub vanavond voor mij. :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back