Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer lekker lope legge werken,ben nie gaar nie,ga morgen nie vliegen nie,en ga toch lekker op de bank hangen,onee toch maar niet.

tuurlijk ben je wel gaar , je zegt het alleen nie :yes:

ikke morgen ook vrij , nationale spaar de rug dag :yes:

weet ook nog nie wat ik gaat doen , ik hoop me vervelen , das lang geleden ;)

vriend burp ; deze is verkocht , niet aan mij helaas, was net te laat :mad: Volkswagen Transporter 2.5 Tdi Highline DUBBELE SCHUIFDEUR + lang

jammerrrrrrrr.

ps ; als ik zo'n bus koop , is het dan verstandig een 6 bak te scoren ? lijkt me wel wat voor de vakanties , lekker rustig blok lijkt me .

en ik weet nog niet of ik voor een verlengde ga , ik zag er vanmiddag 1 staan , en vind het geen gezicht zo'n lang end , steekt een halve meter uit een parkeer plek vandaan :eek:
en in amsterdam ook niet echt praktisch .
bovendien is floor de enige die achterin zit , voordat die groot is ben ik allang 5 auto's verder ;)

Dit weekend ook geen gevlieg voor Siggy.Schuren gaat.
Denk je nog even aan mij Junkie? ;-)

*Festo :-)

staat in mijn ovlof ;)

je gaat echt niet het hele weekend schuren , je hebt ook de werkweek in da benen , dus rustig an hoor . ;)

Is een driezits voorbank/dubbele passagiersstoel dan geen optie (als dat kan, wel in de Vito en Vivaro).

nee , 1400km met zijn 3'tjes voorin benauwd me ;)

maar zal eens kijken op de internets wat een vivaro bied , vind ik ook wel mooi , dubbele cabine dat is .

de juiste transporter vinden is lastig , alleen nieuw en zelf samenstellen ,dan is hij prima , maar ook gelijk 40.000 euries :yes::(

*zoeken gaat *

oeiiii , heels niet verkeerd :cool: Bedrijfswagen foto's Opel Vivaro 2.0 Cdti L1H1 Crew Cab DC

je hebt me wakker geschut , veel meer waar voor je geld , en gelijk werk klaar met imperiaal en betimmering :yes:

Ik wil niet de kenner uithangen want dat ben ik niet,,,, maar ik weet dat er met meerdere van deze modellen gezeur is met de versnellingsbak.
Heeft geloof ik wel met bouwjaren te maken, er waren meerdere op snelleboten forum en daar kwamen behoorlijk veel links met die problemen tevoorschijn, en nee niet alleen als ze een aanhanger hadden;)
wel een mooie bus om te zien:D

greetz

Sleur, vraagje :wink:

Is dit wat voor een depron trainer van Joop. De kist heb je van de week gezien op de club als het goed is :yes:

RCtechnics
Die Lazy Bee achtige vlieger? Daar kan denk ik beter zo'n zwarte 2205-1400kV op met een 8x4.3" Slow Flyer prop en 2S LiPootje. Vliegt-ie veel rustiger mee dan een gillende 6x4". :yes:

vriend burp ; deze is verkocht , niet aan mij helaas, was net te laat :mad: Volkswagen Transporter 2.5 Tdi Highline DUBBELE SCHUIFDEUR + lang

jammerrrrrrrr.

ps ; als ik zo'n bus koop , is het dan verstandig een 6 bak te scoren ? lijkt me wel wat voor de vakanties , lekker rustig blok lijkt me .

en ik weet nog niet of ik voor een verlengde ga , ik zag er vanmiddag 1 staan , en vind het geen gezicht zo'n lang end , steekt een halve meter uit een parkeer plek vandaan :eek:
en in amsterdam ook niet echt praktisch .
bovendien is floor de enige die achterin zit , voordat die groot is ben ik allang 5 auto's verder ;)

Die 6 bak zit standaard in de 2,5ltr. wel lekker hoor. Heb er in gereden en rijdt als een trein.

Is een driezits voorbank/dubbele passagiersstoel dan geen optie (als dat kan, wel in de Vito en Vivaro).

Standaard zit die driezits in de transporter. Optie is een stoel. Wel flinke ruimte, vorige jaar met zes volwassen mannen naar Monza gegaan. Twee op de voorbank was niet heel ruim maar een vrouw en kind hebben zeeen van ruimte. En ook nog best gezellig.

Ik wil niet de kenner uithangen want dat ben ik niet,,,, maar ik weet dat er met meerdere van deze modellen gezeur is met de versnellingsbak.
Heeft geloof ik wel met bouwjaren te maken, er waren meerdere op snelleboten forum en daar kwamen behoorlijk veel links met die problemen tevoorschijn, en nee niet alleen als ze een aanhanger hadden;)
wel een mooie bus om te zien:D

greetz

De eerste Vivaro's hebben inderdaad problemen met de bak gehad. Lagers liepen er uit. Was een aardige reparatie. Nieuwe modellen schijnen dat niet meer te hebben. Even met wat lui uit de garage praten (monteurs, die weten het precies ;))

Verder staat de Vivaro bij mij ook nog als optie open. Heb er ook in gereden en rijdt ook prima. Stuk goedkoper dan de Transporter. In beide gevallen zou ik voor de H1L2 uitvoering gaan. Verlengd dus.

goeie morgen
nog 1 dagje werken en weer weekend:yes:
voor mij geen gevlieg ..... ben zuinig op mn spullen:rolleyes:
ga er alleen nog maar naar kijken

Bijna weekend!!!!, zondag ga ik ook ff lope legge vliegen, stinker weer mee, me oude pronto mee, daarmee raggen. hopelijk word het weer lekker.

alvast goed weekend iederee!!

Die 6 bak zit standaard in de 2,5ltr. wel lekker hoor. Heb er in gereden en rijdt als een trein.

Verder staat de Vivaro bij mij ook nog als optie open. Heb er ook in gereden en rijdt ook prima. Stuk goedkoper dan de Transporter. In beide gevallen zou ik voor de H1L2 uitvoering gaan. Verlengd dus.

en welke motor zou jij nemen ? ze hebben ook de 110 pk 2.0 liter , is die sterk genoeg , of voor de 2.5 gaan ? ik weet niet of je ook 4 en 5 cilinders hebt ? , nog ff in verdiepen .

@Gorby

Ik vind het echt weer leuk om te werken :-)

@Junkie

Je hebt gelijk.Siggy moet ook ff vliegen dit weekend ;-)

ik wil ook wel ff vliegen , maar ik zit met een te zware starterkist (25kg) :( , kan ik momenteel niet tillen :(

Bijna weekend!!!!, zondag ga ik ook ff lope legge vliegen, stinker weer mee, me oude pronto mee, daarmee raggen. hopelijk word het weer lekker.

alvast goed weekend iederee!!

ik ben net wakker en kijk naar buiten en ik neem waar ideaal vliegweer :yes:

maar helaas , de rug zegt , niet doen , lekker chillen vandaag :yes:

het weer v/h weekend weet ik nog niet ?

ps ; goedemorgen iedereen , voor de werkende zeg ik werkse , voor de zwak ziek en misselijke of atvérs, enof werkeloze , geniet van het mooie weer ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back