Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee die charter van depron
Niet gezien. :( Weet je het gewicht (met of zonder motor)? Kan wel wat uitrekenen met Drive Calculator. :yes:

Ik vind het echt weer leuk om te werken :-)
Mooi, kan ik lekker rustig vanmiddag op het veld gaan zitten zonder geklets de hele tijd. :mrgreen:

voor mij geen gevlieg ..... ben zuinig op mn spullen:rolleyes:
ga er alleen nog maar naar kijken
Shelf queens gaan het helemaal worden dit jaar. :yes: ;)

En verder môgguh... Even wat dingetjes regelen en dan weer niets doen. Het mooie weer gaat nu echt doorzetten. Zo ook vrije vrijdagmiddagen. 8) :p

@junkie: Je wist het al maar in plaats van een Opel Vivaro kun je ook kijken voor een Renault Traffic. Komen uit dezelfde pen (waarschijnlijk ook fabriek).

Opel Vivaro:
Opel%20Vivaro%20zilver%20v1.JPG

Renault Traffic:
car_id_1846_1.jpg

Overigens levert Renault een leuke kaartclub uitvoering waarbij de stoelen voor en in het midden draaibaar zijn. 8O
Renault_Trafic_Generation_2004-15_9-2003.jpg

NEEEEEEEEEEEEEE geen renault de electronica is al stuk in de folder.

weet ik ;)

@junkie: Je wist het al maar in plaats van een Opel Vivaro kun je ook kijken voor een Renault Traffic. Komen uit dezelfde pen (waarschijnlijk ook fabriek).

Opel Vivaro:
Opel%20Vivaro%20zilver%20v1.JPG

Renault Traffic:
car_id_1846_1.jpg

Overigens levert Renault een leuke kaartclub uitvoering waarbij de stoelen voor en in het midden draaibaar zijn. 8O
Renault_Trafic_Generation_2004-15_9-2003.jpg

mooi ding , maar boven mijn budget :(

net teug van een proefrondje in ook een vivaro , die helemaal naar mijn wens is , bedrijfs klaar met mooi alu imperiaal en sidebars , ook zit de betimmering er al in .

het enige wat mist is cruise control , maar daar laat ik het niet vanaf hangen .

de wagen rijd heerlijk met zijn 45.000 km en 6 bak , genoeg power , dus helemaal goed .

*in onderhandeling is *

Cruise control is ook achteraf in te bouwen ...
Kan een dure grap worden:
- Ander stuurtje
- Elektronica monteren
- Certificering

Je kunt ook zo'n ding van de Zwarte Markt inbouwen, maar die heb ik altijd al tricky gevonden. :?

Makkelijker is gewoon het pedaal tot de bodem te trappen en de snelheid te variëren met de versnellingspook. Als cruise control kun je een baksteen op het gastpedaal leggen. :D

Huiswaarts gaat, wat batterijen gaat opladen (met 3C dus lukt) en rond 14:00 auf dem feld ist.

(de juiste naamval gebruikt :teacher:)

Cruise control is ook achteraf in te bouwen ...

i know ;)

Kan een dure grap worden:
- Ander stuurtje
- Elektronica monteren
- Certificering

Je kunt ook zo'n ding van de Zwarte Markt inbouwen, maar die heb ik altijd al tricky gevonden. :?

Makkelijker is gewoon het pedaal tot de bodem te trappen en de snelheid te variëren met de versnellingspook. Als cruise control kun je een baksteen op het gastpedaal leggen. :D

als je het netjes laat doen kost dat zo'n 4 a 500 E , ligt eraan of er al een voorbereiding ligt .

ik had ook wel ff willen vliegenieren , maar doe ff rustig an met da rug .

junkie, haal anders van die warmtepleisters bij de drogist of apotheek. Die dingen werken super als het een spieren kwestie is.

junkie, haal anders van die warmtepleisters bij de drogist of apotheek. Die dingen werken super als het een spieren kwestie is.

dank u ;)

voor de duidelijkheid , junkie gaat dus voor deze http://www.autotrader.nl/bedrijfswa...dubbele20cabine&paginaNummer=1&total=82&pos=5 , helemaal top , in het echt nog veel mooier , hele speciale kleur, die zie je niet vveel rijden , dubbele schuifdeur , is ook vrij zeldzaam , is toch een extra optie voor 6000 E .

rijd echt geweldig en wat ik zei , bedrijfsklaar , scheelt ook weer doekoes

nu nog ff geld schrapen , want het is toch allemaal best een duit , maar gaat net lukken denk ik , maar voorlopig heel lang ff geen investeringen in da hobby , echt niet !!
gelukkig was ik er ook een beetje klaar mee , dus dat scheelt , vliegers zat .

iemand nog een mooie mustang kopen ?helemaal compleet vliegklaar met zeer goedlopend os 15cc 4T blok , is net wat ik tekort kom op de vivaro :yes:, bij leuke doekoe's mag hij weg , zie da movie :cool:

ps ; de imagine is ook te koop :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back