Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of ik het red vandaag ,ik mag van de klant een berg mooie
Tuintegels meenemen , dat is flink wat werk, maar dan kan ik morgen lekker aan de slag in da voortuin :p

Goed voor je rug... :? ;)

/heel de middag vrij is :banana:

Rug gaat wel weer,
Zoo,ik ook klaar, 2x gereden voor de tegels,nu in de tuin bij de klant aan een biertje,xtraks laatste berg tegels dumpen,dan naar de opslag, daarna pas weekend,dus heels geen tijd voor vliegenieren.
Misschien zondag ff vliegen ,ligt eraan hoever de tuin vordert.

Net een werkbespreking gehad, vorig jaar was bijzonder goed verlopen, de baas is blij met me.
Dat wordt beloond met een leuke bonus :banana:

Mijn dag kan niet meer stuk :thumbsup:

wij hebben natuurlijk actief bijgedragen aan jouw positieve instelling, hierdoor functioneerde jij optimaal :yes: mogen we nu meedelen :mrgreen:

Zo, weer terug van twee daagjes Amersfoort. Was best leuk. Vanacht even een beetje doorgehaald met wat collega's. Om 03:30 in het hotel geeindigd :proost:

Prachtig weer om even te vliegen, ik denk dat ik de heli's naast mijn huis even ga uitlaten, of even wat knutselen aan mijn bootje.....

Volgende week de Mustang ophalen, ik heb immers ruimte in mijn berghok gekregen ;)

zooo, nu heeft junkie weekend :p althans , een werk weekend :yes:

alle tegels liggen al klaar in de voortuin , ook gelijk ophoogzand gehaald bij hornybach , nog goedkoper dus dan bij de gamma terwijl het zand daar in de aanbieding is :eek:

morgen schijnt het bewolkt te zijn , dus morgen lekker tuinieren , zondag schijnt het zonnetje , dus dan even naar het veld , ik wil in iedergeval de diablotin testen .

vntm en gaat in de luie stoel met koffie

SBS 6 met wagen in mijn achtertuin ivm dreig-mail school... wat een zieke wereld... wel blij dat het een 11 jarig jongetje heeft verstuurd (blijkt) vanavond krijgen we een gesloten bijeenkomst op de school over hoe en wat.... SICK

Knaller: beterschap man... ga toch eens roken dan wordt je weer beter :yes:

@ Sleur: nog interesse in GC-Buddy? Ik had een prepaid creditcard gekocht met een klein tegoed, vond het niet fijn om mijn eigen creditcard te gebruiken. Mocht je hem nou willen dan stuur ik je de gegevens ff door, dan kun je hem ook downloaden... kost je wel 2 UPS-accu's of een pintje :mrgreen:

Zo, vanmiddag heerlijk even gefladdert, was lekker wind stil, sleurro was er ook, samen met de man met de heli's(naam even vergeten). PH-ILS kwam ook ff koekeloeren en krisch was er ook. nu aan de bak, over 3 uurtjes is het lekker weekend:D:D:D

SBS 6 met wagen in mijn achtertuin ivm dreig-mail school... wat een zieke wereld... wel blij dat het een 11 jarig jongetje heeft verstuurd (blijkt) vanavond krijgen we een gesloten bijeenkomst op de school over hoe en wat.... SICK
Echt, een kind van 11 heeft nog geen flauw benul van dit soort maatschappelijke dingen. Kinderen doen dit in een opwelling naar aanleiding van berichten in de media. Des te triester is het dat de instanties, overheid en de media doen alsof het de sensatie van het jaar is terwijl ze hier zelf schuldig aan zijn. Echt, gezond verstand bij volwassenen is ver te zoeken tegenwoordig. Je gelijk moeilijk doen en als aandachtshoer alle media inlichten in plaats van gezond praten met de betrokkenen. Om dit soort dingen kan ik echt kwaad worden. :yes: :teacher:

@ Sleur: nog interesse in GC-Buddy? Ik had een prepaid creditcard gekocht met een klein tegoed, vond het niet fijn om mijn eigen creditcard te gebruiken. Mocht je hem nou willen dan stuur ik je de gegevens ff door, dan kun je hem ook downloaden... kost je wel 2 UPS-accu's of een pintje :mrgreen:
Yep, en dia accu's én een pintje zijn uiteraard geen enkel probleem. Maar uh... Pre-paid credit card? Vertel eens, die ken ik niet... :? :nooo:

Zo, vanmiddag heerlijk even gefladdert, was lekker wind stil, sleurro was er ook, samen met de man met de heli's(naam even vergeten). PH-ILS kwam ook ff koekeloeren en krisch was er ook. nu aan de bak, over 3 uurtjes is het lekker weekend:D:D:D

Morgen dus vliegen en pintje in de pub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back