Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie loopt weer gevaarlijk te doen... :? 8O

EMOK%20Picdump%20185_053.jpg

tsja, als je goed kijkt zie je dat dit niet fout kan gaan. Ladder kan geen kant op. Ziet er gevaarlijker uit dan het is.

Net terug van een middagje/avondje golfen in Purmerenden bbq'en en een paar biertjes. Kop gloeit als een lucifer.

@joop m: Ik heb drie van die Hongkong ontvangertjes voor je besteld. Schade was €23,13 maar dat komt wel bij aflevering. :yes: Levertijd circa 8 tot 10 werkdagen als die floepchinezen een beetje doorwerken. :?

Sleur, wanneer gaan we naar Den Oever... of naar de overkant? :wink: :rolleyes:
Heb je het gezien? Tussen Wieringerwerf en Julianadorp zijn zo'n 85 tradionals, 20 multi's en een handje vol vage en aardboldingen. In een dag moet daar toch vreselijk te scoren zijn. Geen gepuzzel, weinig gezoek. Zal op zijn vroegst half mei worden, tot die tijd zitten alle weekenden al redelijk vol. :evil:

bf2m2d.jpg

Laatst bewerkt:
Yep, ik had het vanavond allemaal even goed bekeken daar in die omgeving :tumbsup: Ik heb d'r zin an.
Halverwege mei op zijn vroegst is prima, eerder heb ik ook geen tijd :nooo:

KOmt het morgen wel bij het ontbijt;)
Voor jou ontbijt, voor ons al lunch. ;) :lol:

Pffff, ben maar gestopt met autorijden. Schoot niet echt op. Na 4 uur rijden zat ik nog steeds achter (of is het nou voor?) de televee. :mrgreen: Echt leuk maar jammer dat ze dan weer geen mannetjes langs de baan zetten met de nodige vlaggetjes. :( Had het racen wel helemaal compleet gemaakt.

racen is ook wel mijn ding, die schietspellen en dergelijke vind ik niks.
Ik zal eerst eens kijken voor een modchip voor de xbox en dan leuke racespellen zien te downloaden.

racen is ook wel mijn ding, die schietspellen en dergelijke vind ik niks.
Ik zal eerst eens kijken voor een modchip voor de xbox en dan leuke racespellen zien te downloaden.
Mwja, dat hacken wordt steeds heftiger tegen online gamers. Je wordt compleet uitgesloten van alles op basis van de hardware, ander accountje gaat niet werken. :( En online spel is wel geinig hoor. :yes:

Mogge all,

@gameliefhebbers. Er zijn voor gehackte systemen ook tal van online servers te vinden, maar het leuktst blijft het om je spelletje te kopen in de winklel. Dan ben je vaker securder met wat je hebben wilt en je speelt het spel nog uit ook.. Of thans, je bent uren zoet met 1 game.

Daarnaast, voor de PS3 is geen hack mod uit :).

@Sleur: Bevalt dus goed de game? Had jij GT nu ook?

@Sleur: Bevalt dus goed de game? Had jij GT nu ook?
Nope, ik ging kiezen tussen GT5 en Shift 2. Maar gezien de filmpjes heb ik gekozen voor Shift 2. Belangrijkste reden voor die keuze was hoe de auto bewoog gezien vanuit hoe je in de auto zit (cockpit view). Vind ik het prettigste en realistische rijden. Bij GT5 leek het meer dat de auto geen bobbels en kuiltjes kende, bij Shift 2 ga je al glijden als je in een bocht afwijkt van de ideale lijn en over de marbles (rubberresten van de banden) rijdt en het beeld hobbelt en bobbelt op een realistische manier. EA heeft hier ook enorm veel aandacht aan besteed t.o.v. eerdere NFS.

Met eerdere racegames op de N64, PS2, Wii en PC werd ik redelijk snel misselijk omdat de bewegingen op het beeld niet overeen kwamen met de werkelijkheid. Gisteravond geen enkel probleem mee, dus het is wel realistisch. Misschien wat minder details langs de kanten van de baan maar als je rijdt let je toch niet op de blaadjes aan de bomen. Het is racen, niet cruisen. :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back