Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames,

Camera zat los en best wel veel wind.. niet de beste kwaliteit dus, wel unique.

Je mag de muziek zachter zetten hoor :0-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gorby, doe niet zo eigenwijs en neem die Hyperion. Een voeding erbij is zo te regelen voor weinig of niets. Dat is een lader die tenminste alles kan, van goede kwaliteit.

Gorby, doe niet zo eigenwijs en neem die Hyperion. Een voeding erbij is zo te regelen voor weinig of niets. Dat is een lader die tenminste alles kan, van goede kwaliteit.
Weet ik wel maar ik heeft geen dikke knip om ook nog eens een dure voeding te kopen,heb hier en daar ff lope neuzen naar een knappe voeding met een hoop Amps maar die benne duur.

freijnnearmis.jpg

8O Of je had je FPV in een 747 gebouwd of je zat vreselijk dicht bij de aanvliegroute van Shiphol 8O

:rolling: :wink:

Laatst bewerkt:
@Gorb: Wat wil je precies gaan laden met die ultra goede, dure lader die je op het oog hebt?

Ik heb 2x een Ultramat 16 lader in mijn koffer zitten en kan daar een hele dag vliegen prima mee laden. Heb mijn Turnigy 4amp accu's er altijd op 2C mee geladen.

Meer dan voldoende voor een beetje normaal vlieg gebruik op t veld mijn inziens.

Hij wil 5C laden dus dan is dat waarschijnlijk tekort. Met de lader die ik hem voorschotel heb hij 550 watt, en kan hij tot 14S laden. Of ook 2 pakketten tegelijk. 199 is alles behalve ultra duur voor een 550 watt kwaliteits lader. |En dan ging er nog een beetje korting vanaf natuurlijk via mij:)

freijnnearmis.jpg

8O Of je had je FPV in een 747 gebouwd of je zat vreselijk dicht bij de aanvliegroute van Shiphol 8O

:rolling: :wink:

Dat zeg je nu zo, maar die gasten letten gewoon ECHT NIET OP !!!

Niet "man op het veld" of "overshoot" aangekondigd.. Nee, gewoon zoefffff over mijn veldje.
Kunnen jullie daar die politie niet ff heensturen ???

p.s. het is de aanvlieg route Spijkerboor. Er zat nog wel 10 meter tussen hoor..

Wel gave beelden he ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back