Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo he. Vandaag lekker aan mijn bootje gewerkt. Ik was zo lekker bezig dat ik de tijd gewoon uit het oog verloren had.

Aangezien ik ook nog eens op bbq'en moest bij mijn zwager werd het vliegen niets meer. Dus even lekker blijven klussen.

Sorry Sleur.

heeft look gehad ging bij de 2 vlucht de grond in
draaide weg in een bocht en was niet meer tehouden
vliegt niet goed
wel mooi

zo'n gevoel heb ik er ook een beetje bij ;) , is een kort vliegertje , en eigenlijk een pilonracer , maar hij smoelt wel erg goed :yes:
laat hem lekker staan , vind hem ook best prijzig , maar dat zal wel komen omdat ik altijd gebruikte kisten heb gekocht , zaten ook wel nieuwe bij , maar lagen al een paar jaar in de doos .

t is idd een mooie kist om naar te kijken
vindt hem zelf ook erg mooi mooie stijl
maar ook de recensies zijn slecht

Zo he. Vandaag lekker aan mijn bootje gewerkt. Ik was zo lekker bezig dat ik de tijd gewoon uit het oog verloren had.

Aangezien ik ook nog eens op bbq'en moest bij mijn zwager werd het vliegen niets meer. Dus even lekker blijven klussen.

Sorry Sleur.

Even met Nickos gaan babbelen.Is sinds kort een expert in plannen ;-)

Almere was top, leuke dag gehad ,veel geleerd,vooral wat je niet moet doen.
FF lekker geshopt in de winkel ,ik heb mij een nieuwe airbrush aangeschaft alsmede aanverwante artikelen.
Heb net ook een lader bestolen bij pieter zijn favo shop met korting.(Pieter daarvoor nog mijn dank)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back