Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn, filmpje weer zonder geluid , die klote sony rechten :mad:
laat maar zitten , geen zin meer an , dan maar geen filmpie !

ben modelbouiwmoe en vlieggaar ,al mijn vliegers liggen nu half uitelkaar , ook geen zin an , ik ga morgen gewoon naar mijn werk , daar heb ik wel zin an , een uurtje of 3 weliswaar , de boel daar opruimen en vuil afvoeren ,en de inpandige steiger afbreken , dan dinsdag nog een kort dagje werken ,en daarna neem ik 3 dagen vrij + weekend :yes:

ga ik vanaf dinsdag aan mijn nieuwe xtra werken en vliegklaar maken voor het volgend weekend , ben benieuwd !

Corby ; als je mijn imagine wilt hebben , it's your's , ik heb er geen zin an om te repareren , zal gerust lukken als je er wat tijd in steekt , en dan heb je er een leuke vlieger bij .
haal alleen de electric's eruit , als je het 13cc 4tact blok erbij wil ,kan ook , alleen die tegen euro's

*slapen gaat *
Voor de image hou ik mij aanbevolen ben alleen geen viertakt man(hoor wel wat die kist kost)

Voor de image hou ik mij aanbevolen ben alleen geen viertakt man(hoor wel wat die kist kost)

de kist leeg mag je van me hebben , ik ga geen geld vragen voor een crashgeval , ik denk dat je wel ff bezig bent met repareren , maar dat is hobby ;)

als je wilt dat ik de servo's laat zitten ,kan dat , maar dat zijn nieuwe , en ik heb niet de goedkoopste gebruikt , die mag je overnemen , maar wellicht heb je zelf servo's liggen .

Goedemorgen allemaal op deze mooie tweede paasdag.

RISE AND SHINE :-)

Wat ruikt de ochtend weer lekker ;-)

zo , en nu naar je schoonmoeders jij :yes: :rolling:

ik rij zo even naar amsterdam , ik moet er even heen , anders moet ik morgen 2x rijden , kan ik vast 1 lading spul meenemen .
misschien kom ik straks nog ff naar het veld , moet ik nog wel mijn vliegvloot nalopen ,en zin verzamelen ;)

zoo ook hier weer bij de levende
wat was ik gisteren gaar van t vliegen
was wel weer een topdag en heb me erg vermaakt
top clubje met allemaal gezellige mensen
alleen jammer van de stinger maar wel weer temaken(sleur duurde langer als 3 min;))

zoo ook hier weer bij de levende
wat was ik gisteren gaar van t vliegen
was wel weer een topdag en heb me erg vermaakt
top clubje met allemaal gezellige mensen
alleen jammer van de stinger maar wel weer temaken(sleur duurde langer als 3 min;))

was zeker gezellig ! :yes:

straks het filmpie van gister , nu met geluid ;)

grtz junk

kan niet wachten
maar plaats je hem hier of gewoon op youtube?
want heb t filmje van gisteren zonder geluid ook niet gezien
heb nog geen abo op je youtube acount

Mogu iedereen...

@junkie

Als FPV;ers plaatsen we alles op vimeo.

Onbetaald moet je dan soms wel eens 3-4 uur wachten, maar het staat STANDAARD in HD en all het geluid word toegelaten. Niks geen gemekker niks geen ges***k
Alleen wat geduld nodig...
Maar met een bruine paal ernaast moet je dat toch wel gaan lukken?
Je zou de wachttijd nuttig kunnen besteden aan de familie :-)

kan niet wachten
maar plaats je hem hier of gewoon op youtube?
want heb t filmje van gisteren zonder geluid ook niet gezien
heb nog geen abo op je youtube acount

ik plaats hem straks hier ;)

damn , mijn peuken zijn op !! , zit ik dan hier aan mijn koffie zonder peuk :( ;)

mogge manne

rond 12:00 weer op das feld
ff laatste 1,5 liter verstoken:yes:
dan kan ik ven de week weer verder
met big yakkie:cool:

de kist leeg mag je van me hebben , ik ga geen geld vragen voor een crashgeval , ik denk dat je wel ff bezig bent met repareren , maar dat is hobby ;)

als je wilt dat ik de servo's laat zitten ,kan dat , maar dat zijn nieuwe , en ik heb niet de goedkoopste gebruikt , die mag je overnemen , maar wellicht heb je zelf servo's liggen .

zo , en nu naar je schoonmoeders jij :yes: :rolling:

ik rij zo even naar amsterdam , ik moet er even heen , anders moet ik morgen 2x rijden , kan ik vast 1 lading spul meenemen .
misschien kom ik straks nog ff naar het veld , moet ik nog wel mijn vliegvloot nalopen ,en zin verzamelen ;)

Ik dACHt het ff niet.
Zou een tv gaan kopen maar het is mij te mooi weer :-)

Lekker buiten aan het ontbijt. Straks heerlijk 10 tot 15 kilometer al geoketsend wandelen (Beverwijk > Heemskerk > Wijk aan Zee > Beverwijk) met de apen. Daarna afpilsen bij het tuincrematorium. :thumbsup: Veel vliegplezier. :yes:

@Junkie als jij die servo's niet nodig heb laat maar even horen wat ze moeten kosten,was bijna niet meer nodig geweest.Ik zou wel ff de dakkapel schoonsoppen,ben drie keer bijna gepleurd laaste keer kon ik mij nog net aan de dakrand vastpakken anders was het eind Gorby geweest.Ben er maar mee gestopt, dan maar een vieze kapel.

kijk je uit corb :eek: , ook voor de mensen die beneden bij het huis staan , komt toch wat naar beneden zetten ;)

ik zal ff kijken wat die servo's kosten , is ook mooier als het blijft zitten .

filmpie

netjes gefilmd door patrick :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is daar te doen dan?

:rolling:

Lekker buiten aan het ontbijt. Straks heerlijk 10 tot 15 kilometer al geoketsend wandelen (Beverwijk > Heemskerk > Wijk aan Zee > Beverwijk) met de apen. Daarna afpilsen bij het tuincrematorium. :thumbsup: Veel vliegplezier. :yes:

Gatver, Geoketsen... zo saai :mrgreen: :D

wanneer gaan jullie je uitschrijven ? oja , vergeten , jullie blijven natuurlijk lid om de drossel te kunnen blijven bezoeken :yes:

Wie gaan er naar het veld ?

wat is daar te doen dan :confused:

ga jij nou maar lekker , er zullen altijd wel wat trutten zijn :yes:

ik twijfel nog , net al een paar uurtjes gewerkt , dfaarna boodschappen gedaan bij apie , in a-dam is veel open .

nu ff chillen in mijn rustige huis :cool: , en wellicht nog ff vibro, gymmen

Ik ga zometeen met het vrouwtje naar Zaandam om een televee te scoren.
Daarna de hele middag de boel aansluiten en dan een avondje televee kijken :-)

Gaat door jullie geneuzel weer een duur dagje worden voor Siggy:-)

Stelletje twijfelkonten ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back