Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker a/d knutsel , de nieuweling , de grand vibro , of te wel de Xtra voorzien van servo stekkertjes van deze tijd , veel soldeerwerk dus , ubec /ontvanger geplaatst , alles werkt , v/d week ff proefpruttelen in de tuin met de dikke saito , dan nog de juiste propmaat erop en spinner ,en dan vliegen met die kist , niks wachten tot het nieuwe veld :p

nu weer ff in het rek gehangen dat kleine vliegertje :eek:

Nvlieger009.jpg

zitten tenminste ook echte banden op :cool:

Nvlieger006.jpg

Ik aas op de 9705. Mooi bakkie. waarschijnlijk volgende week halen.

Gisteren heerlijk met het gezinnetje gevaren. Bandje mee zodat de kids ook lekker in het water konden dollen. Vandaag met schoonvader en moeder, zoonlief en broer en vrouw naar Amsterdam gevaren. Om 10:15 vertrokken en om 18:15 weer thuis. Lekker door de grachten heen, over de Amstel en terug via de wallen. Heerlijk dagje geweest. De nodige biertjes meegenomen dus niets te kort gekomen.

Deze week de P51 mustang van wildwil ophalen. Snel weer naar het veld om te vliegen. Helivliegen schiet even niet op, lader is nog steeds via Rob onderweg. Andere lader duurt uren om op te laden dus even geduld hebben.

Deze week ook nog even verder aan mijn bootje. Begint aardig op te schieten nu.

Ik aas op de 9705. Mooi bakkie. waarschijnlijk volgende week halen.

Gisteren heerlijk met het gezinnetje gevaren. Bandje mee zodat de kids ook lekker in het water konden dollen. Vandaag met schoonvader en moeder, zoonlief en broer en vrouw naar Amsterdam gevaren. Om 10:15 vertrokken en om 18:15 weer thuis. Lekker door de grachten heen, over de Amstel en terug via de wallen. Heerlijk dagje geweest. De nodige biertjes meegenomen dus niets te kort gekomen.

Deze week de P51 mustang van wildwil ophalen. Snel weer naar het veld om te vliegen. Helivliegen schiet even niet op, lader is nog steeds via Rob onderweg. Andere lader duurt uren om op te laden dus even geduld hebben.

Deze week ook nog even verder aan mijn bootje. Begint aardig op te schieten nu.

De 9705 wordt volgende maand vervangen heah;)
zou nog even wachten als ik jou was zoiezo was er tot vandaag een refund actie....
Burp, heb jij verstand van rubberboten? zo ja dan pm ik je even met een vraag als je dat okee vindt:D

Junkie heb een heel kleintje he;)

WTF, hij is echt groot... heb je wat te compenseren ofzo :p

Daarom ook de wens om een grote bus te nemen en komt-ie nooit meer bij de sportschool. :mrgreen: :lol: ;)

als hij slap is stelt het weinig voor ja :smile:
als er wat bloed toevoer komt kun je beter met genepen billetjes wegrennen :yes:

en ja , de xtra is best flink , als ik ermee ga vliegen ,wil maris ineens wel mee ineens , toch iets met compenseren dus :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back