Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En jij gelooft alles wat ze je voorschotelen? :rolleyes::rolleyes:
Dat is niet voorgeschoteld, dat is enkele uren uitzoekwerk naar aanleiding van. Ook op Twitter circuleren de meest wilde verhalen. Maar uiteindelijk de PDF's van de originele law suites zoals ingediend bij het gerecht, persverklaringen van mensen binnen Sony Nederland zoals zijn van Sony Entertainment uit de UK hebben gekregen etc. te hebben gezien, wat inside-info uit het oude hackerswereldje en andere betrouwbare bronnen te hebben geraadpleegd, durf ik bovenstaande allemaal te beweren. :yes:

Sleur heb nog een 4smotor liggen voor minimag........
Echt niet, die heb je zelf aan een ander verkocht (Kris?)...

Misschien toch aan mij verkocht in een grijs verleden Knaller.... kwam ik die toen niet bij je ophalen? (in de stromende regen ;))

Hier al vanaf vanmorgen een uur of 10:00 gewoon een dikke 5 Bft. 8O En volgens de korte termijn berichten zal het vanavond nog wat toenemen. :evil: :( Nou ja, we zien wel.

er zal heel wat depron/piep vergaan vanavond :p , wind neemt idd toe , de dikke tuin parasol waait zowat om :eek: , maar wel lekker zo'n briesje als je in de luie tuinstoel zit :yes:

sterkte vanavond , ik ga doorbouwen aan de kunstvlucht vlieger uit 1963 ;)
daar wil ik volgend weekend mee vliegen :yes:

Vanavond eerst naar Alkmaar. Op de terug weg even kijkn of er nog gevlogen kan worden. Zal de spullen meenemen.

Was net nog op het veld, maar wat een wind. Meestal vlieg ik wel maar nu even niet. Ik zeg te veel. :yes:

Lekker toch een beetje wind :)

zeker wel , als je zo'n depron hellcat heb , weet je nog ,die kan tot wk6 :cool:

ik heb er nog 1 in da box .

morgen ook nog veel wind , zondag gaat de wind langzaam liggen :p , maar een beetje wind is wel lekker met de xtra :yes:, kan hij nog net landen op ons smurfen veldje .
volgende veld is trouwens maar 30M langer , schiet ook niet op :(

Koopziekte is weer toegeslagen...

@Look: Geld is overgemaakt.. SUPER!!!

@3DFresh: Geld is overgemaakt.. SUPER2!!!

Zie jullie vanavond..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back