Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is niet voorgeschoteld, dat is enkele uren uitzoekwerk naar aanleiding van. Ook op Twitter circuleren de meest wilde verhalen. Maar uiteindelijk de PDF's van de originele law suites zoals ingediend bij het gerecht, persverklaringen van mensen binnen Sony Nederland zoals zijn van Sony Entertainment uit de UK hebben gekregen etc. te hebben gezien, wat inside-info uit het oude hackerswereldje en andere betrouwbare bronnen te hebben geraadpleegd, durf ik bovenstaande allemaal te beweren.En jij gelooft alles wat ze je voorschotelen?![]()
Echt niet, die heb je zelf aan een ander verkocht (Kris?)...Sleur heb nog een 4smotor liggen voor minimag........
Yep. Ik heb alleen de MM met twee servo's in de vleugels van je overgenomen. De brommer met regelaar heb je zelf verpatst omdat ik met 3S vlieg en niets aan een 4S had.ikkkeee???????????????
Hier al vanaf vanmorgen een uur of 10:00 gewoon een dikke 5 Bft. 8O En volgens de korte termijn berichten zal het vanavond nog wat toenemen. :evil:Nou ja, we zien wel.
Man man man, jij bent echt zwaar geestelijk gehandicapt he Phil![]()
Lekker toch een beetje wind![]()