Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist het ;)

Iemand nog een T-Rex 600ESP Superior kopen? 1,5x gehoverd, 1x gecrasht (blade strike op de staart), netjes alles dat stuk was vervangen en daarna weer 1x gehoverd. Kompleet met digitale servo's van Graupner, originele 100A regelaar, originele UBEC met 2S 1800mAh LiPo, helical pinion/main gear (stiller door schuine vertanding), Spartan Quark Gold Edition gyro en USB-link, hand vol extra onderdelen (tailboom, tandwielen en diverse kleinmateriaal, swash leveler, pitch gauge, gereedschapjes etc.), 2x 6S 5000mAh 20C Zippy LiPo's. Vraagprijs 700 eypo.

Helicopteren gaat het niet worden. Kost me teveel tijd en moeite. Dus in het kader van minder dingen tegelijk besloten alleen nog maar te vliegen. :yes: Geld komt dan ten goede aan de JU-87 Stuka. 8)

Zou ik maar wat stormlijnen meenemen. Het waait niet veel minder dan gisteren. :? :(

Ik twijfel idd ook:mad:
Wat een k*T weer ben je 3 dagen vrij is het geen vliegweer:(
Denk je dat er minder wind nu staat als vrijdag toen ik aan het vliegen was?
Zag op het knmi dat er windkracht 4 is maar geen idee wat er toen was?

En toen kwam de postbode 5minuten later met een funjet setup:D:D:D:D
Hier ook 1 van 3 doosjes binnen. :D Wel het minst belangrijke doosje met indoor propellortjes (in ieder geval weer 18x 8x4.3SF en 18x 8040DD in de kofferbakvoorraad). Nu nog wachten op de drie ontvangers voor Chokotof en een GPS module voor de FPV Tracker.

Iemand nog een T-Rex 600ESP Superior kopen? 1,5x gehoverd, 1x gecrasht (blade strike op de staart), netjes alles dat stuk was vervangen en daarna weer 1x gehoverd. Kompleet met digitale servo's van Graupner, originele 100A regelaar, originele UBEC met 2S 1800mAh LiPo, helical pinion/main gear (stiller door schuine vertanding), Spartan Quark Gold Edition gyro en USB-link, hand vol extra onderdelen (tailboom, tandwielen en diverse kleinmateriaal, swash leveler, pitch gauge, gereedschapjes etc.), 2x 6S 5000mAh 20C Zippy LiPo's. Vraagprijs 700 eypo.

Zit nog even te twijfelen.

Hebnog wel een 10S motor voor je 2d vlees;)

Dat is juist mijn twijfel. Moet nog redelijk wat aan deze heli aanpassen. Zal dan toch ook naar flybarless gaan. Gaat het kostenplaatje weer behoorlijk omhoog.

Ik heb nu een nieuwe motor voor mijn Raptor onderweg. Deze hem ik woensdag of donderdag binnen. Ga FF kijken hoe dat vliegt. Zal hem eerst even in moeten lopen. Als dat niet bevalt ga ik over op electro en flybarless.

Komt nu een OS 55HZ op te staan. Dus FF wat meer power.

gaat never nooi zo vliegen als een trex 600 denk ik..........

Zeg nooit NOOIT. :D

Er zijn mensnen die vliegen net zo heftig of heftiger met Nitro als met Electro. Dat ik dat nooit zal kunnen snap ik ook wel, maar denk dat mijn Raptor geheel niet slecht gaat presteren.

*Straks toch over op electro*:yes::D
Sprak een eigenwijs man

Maar ja, het ene model is het andere niet...

doutzen-kroes-bikini1.jpg

Doutzen-Kroes-5.jpg

In dit geval is het ene model wel hetzelfde als het andere maar in een andere configuratie. :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back