Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens lekker windje voor piepvliegen bij die kotertjes... :? :evil: Gaat straks nog wat harder waaien zeggen ze (bij de onbetrouwbare weerdiensten).

Vanaf 18.00 uur is het windkracht 3 zeggen ze nu, en anders alleen met de iets grotere vliegtuigen vliegen.

Tot straks :yes:

`Poging 2:

27zm5c1.jpg

Vanaf 18.00 uur is het windkracht 3 zeggen ze nu, en anders alleen met de iets grotere vliegtuigen vliegen.

Tot straks :yes:
De hele dag al de batterijen aan het laden tussen de zandlopertjes en vollopende balkjes door. :D Vanmorgen bij vertrek de MiniNach, F1 Hydro, Disc'o'Death en de Monsun ingeladen. Gaat helemaal goed komen dus. :yes: ;)

Ik denk dat ze in slaap is gevallen, ze beweegt helemaal niet meer. :sleepy: :? ;)

Ah, dat zou ook wel eens wat met de layout te maken kunnen hebben... Ik zal het A record even terug zetten.. 10 mins geduld :)

- edit - Done..

Nu nog even wachten tot de DNS goed staat overal...

Laatst bewerkt:
zoooo , minuut stilte gehouden ,en daar ben ik weer stelletje ouwehoeren ;)

ik denk , ,heb besloten vrijdag vrij te nemen , ik trek het stomweg niet om de hele week te buffelen , en wil liever wat leuks doen ipv dat eeuwige gewerk :yes:
gaan er nog vliegeniers atv fladderen vrijdag ?

word dit weekend ook prachtig mooi weer met 25 graden + :yes:

vrijdag vast de caravelle maidenen , de xtra bewaar ik voor het weekend , aangezien er vrijdag nooit de mensen zijn die ik de xtra wil laten testen .

dus voor mij is het nu donderdag ;)

gaan er nog vliegeniers atv fladderen vrijdag ?

vrijdag vast de caravelle maidenen , de xtra bewaar ik voor het weekend , aangezien er vrijdag nooit de mensen zijn die ik de xtra wil laten testen .
Ja, ikke ATV-vliegen. :yes: Weer even lekker oudelullenfladderen met de Monsun. Vanavond is het er niet van gekomen. Wel de MiniNach wat ingekort (zoveelste keer als gevolg van het onmogelijk toch proberen). :oops: Vleiegn bij de voetbal was wel gezelli en die aapjes waren best enthousiast. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back