Sleurhutje
Forum veteraan
Oh uh, gaan we vrijdagavond vliegen op het Schwanz See met de Hydro's? Het schijnt windstil te worden. 8O Kunnen die ettertjes zich ook nog wat uitleven op het grasveldje. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Pils: Morgenavond op de club? Ik kan zo rond 21:30u zijn.
Oh uh, gaan we vrijdagavond vliegen op het Schwanz See met de Hydro's? Het schijnt windstil te worden. 8O Kunnen die ettertjes zich ook nog wat uitleven op het grasveldje.![]()
Mogguh allemaal.
Nog 20 uur werken dan is het weer weekend![]()
mogge , neehoor ,iets minder , want je gaat lekker atv zitten/praten in het zonnetje op het veld morgen![]()
prachtig weer vandaag , geen wind momenteel , dus lekker skilderen te zandvoort .
Was het maar wwar Junkie ;-)
Morgen gewoon tot 17.30 uur werken.
Ik ga vanavond even vliegen denk ik ;-)
Ja, wel morgen met de Caravan kome hè? Ik ben echt heel benieuwd hoe die vliegt.-1 , vanavond ben ik op zeker gaar !
Morgen lekker vliegen/veldhangen
Zaterdag gezinnetjesdag,zondag de xtra vliegen.
Die linker, met dat rode petje?Die man op de foto demo09 zou zo maar een piloot van ons kunnen zijn ( buik alarm ! )
Wat mij betreft ook ja, neem ik ook de 2 kleine etters mee... want vrouw werkt weer eens![]()
Ja, wel morgen met de Caravan kome hè? Ik ben echt heel benieuwd hoe die vliegt.Gewoon een lekkere ragbak.