Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
aardig wind stil weertoch weer even gevlogen ging weer beter dan gisteren we waren met zin drieen
een Frank had hem niet eerder bgezien met een ouder iemand die ook lid is van de club
Phil, ik ben volgende week ook paraat met de funfly. Zoals gezegd heb ik precies een vrije ronde met tennis, prima planning dus. Dus ook met de BBQ ben ik er. Welk toestel kijk ik nog even.
Gewoon met je EZ komen vliegen. Piep steent enorm.ah ,is er weer funvla , ikke weet nog niet , krijg er de zenuwen van , teveel oogjes op me gericht , vind ik heels niet plezant , kom wel kijken ,en tussendoor ff vliegen![]()
Gewoon met je EZ komen vliegen. Piep steent enorm.
Vanavond op de tweede ARF 1.6m Monsun even de motor (Turnigy SK3648-900kV) gemonteerd, extra versterking onder de servoschroefjes gekleeft en staartvlak geplakt. Straks nog even de stabilo en het voorlijstje van de stabilo plakken. Morgen wieltjes eronder, servoheveltjes vastzetten, servo's voor richtingroer/neuswiel en hoogteroer monteren en stangetjes op maat maken. Overmorgen geen tijd, dan moet er weer gevlogen worden met de eerste ARF 1.6m Monsun.Van het weekend de rest van de tweede Monsun afmaken, weer een vlieger klaar (voor de FunFly of zo 8O :?).
frank had doner kort haar schoonvader? beetje grijs en iets kal deze vloog met een comato en frank met een funjet
Ikke nog een foto posten, anders is het niet gebeurd...
![]()
Phil, ik ben volgende week ook paraat met de funfly. Zoals gezegd heb ik precies een vrije ronde met tennis, prima planning dus. Dus ook met de BBQ ben ik er. Welk toestel kijk ik nog even.
Ik heb niets gezegd. Ik dacht dat je een keyboard van Pieter Bass had.sorry sleur ik wil soms sneller dan ik kan typen dus er ontbreekt wel eens een letter![]()
Yep, heerlijk stil. Altijd mogen vliegen (mits ik zin en tijd hebik geloof je, zit wel een vieze elektromotor op
![]()
wat zie ik daar op de achtergrond ? ,iets met G-20 , ikke hebben , daar hoort brandstof motor op![]()
En de stinkversie weeg vliegklaar zo'n 800 gram zwaarder dan de elektroversie, da's een best heftig verschil. :?
Nietus, hij weeg zwaarder. Die ene heb dat zelluf gezegt. :teacher: En de kost wordt ook steeds duurder, de prijzen in de supermarkten stijgen langzaam. Dus kost duurder. En het weegt zwaarder, zoals bij een beslissing waarin je bepaalde criteria in overweging neemt. Belangrijke criteria wegen zwaarder./taalpurist
Is zwaarder of weegt meer. Weegt zwaarder is net als kost duurder enzo
/taalpurist
Ik heb nog wel wat knipscharen, lichtlampen en plaklijm voor je.Maar als kwa financieel geld de prijs duurder kost en ook het gewicht nog eens veel zwaarder weegt dan ruikt de geur ook nog eens lekkerder![]()