Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleurhutje

Laatste activiteit: 13 mei 2011 20:08
Huidige activiteit: Reageert in een discussie Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

001kgk.jpg

002nqo.jpg

003fk.jpg

004bpx.jpg

005eds.jpg
Wat een lelijke tafel.

Pak dat programmatje ook maar, overmorgen staat jou tijd weer verkeerd ! :-(
Nope, ik heb hem ingesteld dus pas als het wintertijd wordt, gaat het een beetje meer mis. :yes:

En btw het waait amper ( echt bijna geen wind )hierzo dus niet miepen!
Ja, maar pas na 19:00 ging de wind liggen. Toen hadden de kids besloten te gaan stoepranden en niet te ravotten bij Schwanz See. Vond ik wel heeeeeeeeeelemaal niet erg. ;)

Thuis gekomen de Monsun aan de kant geknikkerd en de Caravenne uitgeladen, zooi bij elkaar geraapt in de garage (verrassend hoe snel ineens alles wel te vinden is :?) en *hop* bouwen aan de grote tafel buiten. 8) Motorsteun passend gemaakt, er zaten al een hoop gaten in het motorschot maar net niet op die plekken waar mijn boutjes moesten komen. Dus nog maar 4 gaten erbij gemaakt. :oops: Ook het landingsgestel en neuswiel eronder gefreubeld. Blijkt junkie nog een paar wielen en alle asklemmetjes te hebben. :( Dus die maar gejat van de Monsun, daar zaten overigens sowieso te grote wielen bij want die pasten niet in de wielkastjes. :hammer: Met een 6S 3300mAh wordt het lood plakken maar met de 6S 5000mAh van de Trex 600 mooi in balans. Die worden het dus. :yes:

caravelle_elektro01.jpg

caravelle_elektro02.jpg

caravelle_elektro03.jpg

Laatst bewerkt:
Nope, ik heb hem ingesteld dus pas als het wintertijd wordt, gaat het een beetje meer mis. :yes:

Ja, maar pas na 19:00 ging de wind liggen. Toen hadden de kids besloten te gaan stoepranden en niet te ravotten bij Schwanz See. Vond ik wel heeeeeeeeeelemaal niet erg. ;)

Thuis gekomen de Monsun aan de kant geknikkerd en de Caravenne uitgeladen, zooi bij elkaar geraapt in de garage (verrassend hoe snel ineens alles wel te vinden is :?) en *hop* bouwen aan de grote tafel buiten. 8) Motorsteun passend gemaakt, er zaten al een hoop gaten in het motorschot maar net niet op die plekken waar mijn boutjes moesten komen. Dus nog maar 4 gaten erbij gemaakt. :oops: Ook het landingsgestel en neuswiel eronder gefreubeld. Blijkt junkie nog een paar wielen en alle asklemmetjes te hebben. :( Dus die maar gejat van de Monsun, daar zaten overigens sowieso te grote wielen bij want die pasten niet in de wielkastjes. :hammer: Met een 6S 3300mAh wordt het lood plakken maar met de 6S 5000mAh van de Trex 600 mooi in balans. Die worden het dus. :yes:

goed bezig :yes: mooi kistje die caravaannette ! , de wielen zitten nog op het carbongestel :)

asklemmetjes heb ik hier :(

wanneer gaat hij los ? :p

knaller ; gelikt kappie hoor :yes:

filmpie 1 , was de tijd ff vergeten , druk bezig met vibro :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Spulletjes van Hobby-In vanavond gekregen, drukslang en T stukjes van Robart en een handpomp voor benzine. Nieuwe slangetjes in de Mustang zetten en dan snel eens kijken of we hem kunnen starten. Wordt vandaag niets meer ;)

Ge-ni-aal... :rolling: Weer een uniek begin. :yes: Alleen moet je het cameraatje iets minder naar beneden laten kijken. Maar weer een goede sfeerimpressie van vandaag. 8) :worship:

Haha, de stukken klei zag je echt wel vliegen, een stuk kwam zelfs rakelings langs de camera :yes:

Gaaf filmpje Junkie :yes:
.

jep , was leuk filmpie , je zag idd bijna een stuk klei de cam raken ;)

camera had iets hoger gericht moeten zijn ,ik had hem al iets hoger gezet , volgende keer iets meer liften .

morgen 2e filmpie ,van de vlucht van sleur en phils en nog een mooie vlieger van een ouder clublid .
ben nu gaar , en ben druk aan het bouwen .

ben voorlopig nog wel ff zoet met de vibro en de fun tiger :yes:

Laatst bewerkt:
Sleur, bedankt voor de prop :yes: zal snel een nieuwe bestelen.
You're welcome. Maar uh, doe maar een biertje. Ik heb geen vliegers waar een 11x5,5 op moet. :nooo: De Dimona is een APC-E 10x5,5 en daar heb ik er nog van liggen. De Monsun heeft een Graupner G-Sonic 12x6. De Sleurphira met motorpech heeft een APC-E 13x6,5. Anders doe je maar een APC-E 9x6 voor de MiniNacht. :yes: (pintje is goedkoper, was toch een gebruikte prop)

goed bezig :yes: mooi kistje die caravaannette ! , de wielen zitten nog op het carbongestel :)

asklemmetjes heb ik hier :(

wanneer gaat hij los ? :p

knaller ; gelikt kappie hoor :yes:

filmpie 1 , was de tijd ff vergeten , druk bezig met vibro :yes:

gordel niet om Junkie :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga lekker mijn mand in !

zonnetje of niet , morgen geen gevlieg , ik heb stomweg niets leuks te vliegen , eerst de vibrogym af de funjet goed inregelen ,sterkere servo's in de ez , en een begin maken aan de fun tiger , dus meer te knutselen dan te vliegen :yes:

misschien zondag ff de vibrogym hermaidenen mits droog ,en anders volgende week vrijdag weer vliegen , 4 dagen werken is meer dan zat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back