Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net nog even langs het veld gereden. Echt uniek. Niemand op het veld. Zo veel wind staat er nu ook weer niet. Wordt het morgen extra druk denk ik.

Gaat nu feest vieren.............:music:

Zo, Gorby's salaris kan weer overgemaakt worden, had de leverancier mooi stuk gemaakt. Wat een klutwerk, dat ICT. Lekkere onregelmatige werktijden. :?

Zo, Gorby's salaris kan weer overgemaakt worden, had de leverancier mooi stuk gemaakt. Wat een klutwerk, dat ICT. Lekkere onregelmatige werktijden. :?

net ook nog eventjes gewerkt , bij een klant een paar kleine dingetjes bijwerken .
volgende klant is burp .

junkie je kan me bellen ik ben weer onder de levende :)

staat de tv bij jouw thuis nu ?
moet even zin maken ,ik wil ff doorknutselen thuis ;)

Laat mij even met rust, vervelende kwast dat juh dur bent ;)

het zonnetje schijnt hoor , en je kan ook in jezelf praten op het veld ;)

doe anders vanavond na het eten ff. Staat niet bij mij maar bij hem. dat is vlakbij de club.

ik kijk wel ff , ben erg druk geweest vandaag met van alles en nog wat , dus wil vanavond een beetje rust :yes:

morgen wil ik wel ff vliegen , misschien dan ff oppikken .
ze voorspellen wel een flinke wind en wat regen , dus we zien wel .
wil graag de vibrogym vliegen , deze heeft een grote beurt gehad , zit nu een 10cc 2T op ,cilinder naar beneden wijzend , net de motorkap gespoten , die gaat er straks op .
verder de besturing versterkt , ubec geplaatst ,dus nu ook de vibro met een lipo voor de ontvangert
mooi carbon gestel , dus ben erg benieuwd hoe die vliegt .
vanavond ff het blok een paar tankjes laten inlopen .

@Junk: Van wie was die curare?

Heb onlangs de mal van de .40 versie van Ronald overgenomen.. Binnenkort maar eens wat rompjes soppen.. :)

ik weet zijn naam niet , is al een tijdje lid v/d club denk ik .

mooi ding die currare , heeft hij helemaal zelf gebouwd van balsa met daaroverheen glasvezel , is best sterk gebouwd ,dus ook best zwaar ,.maar vliegt heel mooi .

Jan heet de goede man.

Straks even lekker uit eten bij de Griek. Lekker hoor.
Vraag is wat zijn salaris is. Waarschijnlijk ook ver boven de Bakellende-norm. :?

@Junkie: Wat zien mijn oog linksboven op de foto die op de site van Koos staat? :lol:
LYNX_7_3.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back