Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

heeft geen haast hoor ;)

Vraag is wat zijn salaris is. Waarschijnlijk ook ver boven de Bakellende-norm. :?

@Junkie: Wat zien mijn oog linksboven op de foto die op de site van Koos staat? :lol:
LYNX_7_3.png

ehhhh, 1 caravaan ?:yes:

whaaaa, junkie blij ! vibro is zo goed als af , net in de tuin 1 tankje geledigd , liep heerlijk dat 10cc blok !
nu heeft junkie weer rust ,want als zijn vibrogym niet klaar staat word hij onrustig :(
nu hopen op droog weer morgen ,een beetje wind kan de vibro wel hebben ,vind hij juist lekker , land hij makkelijker op die postzegel :yes:

*bier opent *

Grtz vanuit Foix, voet van de pyreneen.
Veel regen hier nu, morgen met nachtvlieger en camera de bergen door :-)
Grtz iedereen tot over een week!!!

@Burp: Is dat toevallig Jan Lunt (draagt -ie een bril met flinke glazen?)

Gaat er morgen nog gevlogen worden? Of is het niet echt fijn weer op het veld dit weekend?
Hier is het redelijk droog gebleven vandaag. Niet heel veel wind ook.. hoe was het daar?

@Burp: Is dat toevallig Jan Lunt (draagt -ie een bril met flinke glazen?)

Gaat er morgen nog gevlogen worden? Of is het niet echt fijn weer op het veld dit weekend?
Hier is het redelijk droog gebleven vandaag. Niet heel veel wind ook.. hoe was het daar?

je ziet hem staan in het 2e filmpje van gisteren .
grijs haar .

het weer was hier ook wel oke ,wel droog ,maar best een stevige wind .
morgen voorspellen ze af en toe regen met weer een stevige wind .

maar eigenlijk moet ik ff vliegen ,hoeft niet lang te zijn ,maar wil ff de vibro her maidenen :p

dus ik zie morgen wel even of de wind meevalt

:nooo: Minimaal 3 weken van te voren schriftelijk indienen, daarna heb je pas kans op een vrije dag :yes: :rolling:

dat is toch erg !!

ik zou niet voor een baas kunnen werken , ik ben eigenwijs , wil mijn eigen plan trekken , en ik neem vrij wanneer mij dat uitkomt !

maar ik werk al vanaf 1990 voor mezelf , dus is er geen weg meer terug ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back