Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Spijker

Blijf nou van die knopjes af !!! :-)

XS4ALL | Nieuws | 16-05-2011
Rare tijden hebben ze daar: begintijd: 11:!7 :?

En die weersverwachting is zeker van die rasoptimisten bij het KNMI of Piet Lullesma? De Oosterburen denken er echt anders over en hebben het vaker juist. :yes:
13ylzsl.png

Ja, echt plannen is er op de club niet bij. Komt op als kakken. :

Fout....

In de nieuwsbrief van 27 April staat :

Gezien de tijd dat de offerte aanvraag loopt en het plannen van een vergadering moeten we rekening mee houden dat deze waarschijnlijk zal plaatsvinden in de 3e week van mei.

Vind dat geen kakken, maar meer een Obstipatie

Het ligt er een beetje aan of je de 1 mei al mee rekent maar anders komt het best goed uit vind ik :-)

Rare tijden hebben ze daar: begintijd: 11:!7 :?

En die weersverwachting is zeker van die rasoptimisten bij het KNMI of Piet Lullesma? De Oosterburen denken er echt anders over en hebben het vaker juist. :yes:

Komt uit de bilt, maar als die OctoberFest-Manner het bij het goede eind hebben vind ik de temp nog steeds ok :-)

bestellijstje klaar heeft alvast. Op het lijstje staat:

Spulletjes om een hydrofoam te kunnen bouwen.
Spulletjes om de 600 om te bouwen naar een trex 700.
En nog maar een 12S pakket, uit Nederland deze keer.

komt hij weer.... vlieg toch eens op kerel :-)

dat was het idee ja ;)
Wat mij betreft wel, maar zit nu op kantoor dus gaat hem niet worden. :D

lekker werken dan maar :yes:

Op da veld? serieus? staat wel veel wind......

EZ power :p
we kunnen wel simmen vanavond:yes:

is ook een idee ;)

Fout....

In de nieuwsbrief van 27 April staat :

Gezien de tijd dat de offerte aanvraag loopt en het plannen van een vergadering moeten we rekening mee houden dat deze waarschijnlijk zal plaatsvinden in de 3e week van mei.

Vind dat geen kakken, maar meer een Obstipatie

Het ligt er een beetje aan of je de 1 mei al mee rekent maar anders komt het best goed uit vind ik :-)

ik kom donderdag ook wel ff naar dat ouwelullen cafe den drossel
1 keer per jaar moet lukken ;)

neehoor ,geen gevlieg , zo ff naar lynx mijn bonus verkleinen , mits hij nog open gaat om 13;00u
daarna floor van school halen , dan nog alle roeren v/d ez van balsa voorzien en sterkere servo's , gaan de metalgears van hitec hs 85MG worden :yes:

wellicht de ez dus inzetten op de funyfly , die kan een stootje hebben .

Vliegt goed he die ez*, met die korte vleugels..

Ik heb mijn ez* inmiddels weer geplakt en deze is straks geschikt voor de funfly.

Even flink afraggen om hem daarna echt af te schrijven :)

ik ga vanavond ook maar even plakken.moet de zoom nog afmaken, ga dat maar even met paps doen. en daarna moeten er nog lampjes op voor nachtvliegen.

Jullie snappen er ook helemaal niks van he... Derde week mei is toch echt deze week :yes: Ook vanwege de huidige weersomstandigheden heeft alles spoed gekregen. Wij zijn er iedere dag wel mee bezig geweest dus het is zeker geen opzetten als kakken :hammer: maarja volgens sommige doe je het nooit goed. Kun je niet komen dan graag even je machtiging of goedkeuring/afwijzing via de email. Alle stukken zijn meegezonden dus dat zal het probleem ook niet zijn......

Zooooo en dat wou ik even kwijt :teacher:

P.s. Hulde aan Frank, die snapt het wel :worship:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back