Sleurhutje
Forum veteraan
Die borstel is je minste zorg...Dat kan toch, als je de borstel er maar weer doorheen haalt...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die borstel is je minste zorg...Dat kan toch, als je de borstel er maar weer doorheen haalt...![]()
Dat plaatje is al eens eerder door de mods verwijderd. 8O :?![]()
Of zoiets....
![]()
Nergens servostangetjes op voorraad.En ik kan nergens mijn 80A ESC vinden. :evil: Geen FunFly vlieger voor Sleur. :nooo: Wel zuipen...
:celebrate:
MiniMag wacht op een nieuw 2217 motortje, deze is sinds de crash bij de voetbalkids een magneetje kwijt en een kromme as. Misschien dat die nog vrijdag komt maar dat zou wel heel snel zijn (8 dagen, staat nog niet op shipped). Sleurphira wacht, net als de Caravenne, op een 80A ESC. De tweede Monsun heeft dus twee servostangen van 2.5mm nodig omdat de originele bij het buigen zo zacht waren dat je net zo goed wol kon nemen. Resteert alleen nog de oorspronkelijke Monsun maar daar ga ik geen FunFly mee vliegen. Echt wendbaar is dat ding niet, te korte bocht en je bent 25 meter lager door een stall. De rest ligt nieuw in doos, motor en besturingsloos of is slechts Depron. Deze week overdag en 's avonds druk met een groot migratieproject dus geen knutseltijd tot donderdagmiddag. En dan ga ik wat slaap inhalen want 3 dagen tot 03:00 doorhalen en om 07:00 weer op gaat opbreken.zeur toch niet , je hebt gewoon geen zin , anders had je allang wat klaar staan ! , btw je hebt genoeg vliegers , al zet je de minimag in![]()
MiniMag wacht op een nieuw 2217 motortje, deze is sinds de crash bij de voetbalkids een magneetje kwijt en een kromme as. Misschien dat die nog vrijdag komt maar dat zou wel heel snel zijn (8 dagen, staat nog niet op shipped). Sleurphira wacht, net als de Caravenne, op een 80A ESC. De tweede Monsun heeft dus twee servostangen van 2.5mm nodig omdat de originele bij het buigen zo zacht waren dat je net zo goed wol kon nemen. Resteert alleen nog de oorspronkelijke Monsun maar daar ga ik geen FunFly mee vliegen. Echt wendbaar is dat ding niet, te korte bocht en je bent 25 meter lager door een stall. De rest ligt nieuw in doos, motor en besturingsloos of is slechts Depron. Deze week overdag en 's avonds druk met een groot migratieproject dus geen knutseltijd tot donderdagmiddag. En dan ga ik wat slaap inhalen want 3 dagen tot 03:00 doorhalen en om 07:00 weer op gaat opbreken.![]()
Gebruiken interesse: Ja. Tijd: Nee. De schaarse tijd die ik de komende week heb, besteed ik aan de kids. Na 20:30 is het weer werken tot in de nacht.Ik heb nog een 80amp ESC voor je liggen. Moet je alleen een losse BEC bij aansluiten.
Gebruiken ? of geen interesse.
Ja, had ik al gezien alleen voor 11 eypo meer heb ik er nu twee.
Vliegt goed he die ez*, met die korte vleugels..
Ik heb mijn ez* inmiddels weer geplakt en deze is straks geschikt voor de funfly.
Even flink afraggen om hem daarna echt af te schrijven![]()
Beste flappen Junkie![]()
Gebruiken interesse: Ja. Tijd: Nee. De schaarse tijd die ik de komende week heb, besteed ik aan de kids. Na 20:30 is het weer werken tot in de nacht.
Ja, had ik al gezien alleen voor 11 eypo meer heb ik er nu twee.![]()