Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als in "25 euro totaal" of als in "25 euro afhandelingskosten plus daar bovenop de invoerheffing en BTW"? :? Als die meneer dat zo stellig kon zeggen, had-ie je ook wel de Nederlandse tracking code kunnen geven.mijn vraag staat nog steeds, maar ik heb net met de douane gebeld en deze meneer kon mij vertellen dat hij wel deze week in huis is bij mij. 25 euro bijbetalen, dat dan weer wel.
Gewoon even Call of Duty spelen. Lekker zinloos knallen.heb wel zin om te moorden trouwens !!
Gewoon even Call of Duty spelen. Lekker zinloos knallen.![]()
Bah Junkie, heel naar is dat. Toen mijn oma overleden was hadden wij 'kinderen' ook recht op een gedeelte van haar erfenis, dit omdat mijn vader was overleden. Het lullige was dat wij al jaren geen contact meer hadden met die familietak. Wij hadden aangegeven dat wij daar geen gebruik van wilde maken omdat het gewoon niet goed voelde. De notaris zei dat dat helaas niet ging, wij konden niet anders dan het aannemen. Het was geen superhoog bedrag maar toch... hier zou natuurlijk nog meer ruzie van komenVia de notaris geregeld dat alles naar het goede doel ging, dit werd ook kenbaar gemaakt naar de afgestoten familie.
Kregen we evengoed ellende van wat die gasten wilde het wel hebben etc.
Kortom, erfenissen zijn verschrikkelijkkomt alleen maar narigheid van (meestal).
Tsja, familieruzies :-(
Ik weet hoe dit gaat, heb jaren geleden afscheid genomen van dat tuig ;-)
Toen mijn oma doodging ook giga ruzie om een paar duizend euro ?
Stelletje zielepoten, geen respect , dus oprotten ;-)
Kop op Junkie, ;-)
zo, mezelf onder dwang op de funfly lijst laten zetten door jasper ! , het mot maar
zie wel of ik in de stemming ben en de ez optijd af heb , want daar gaat best wat werk in zitten , maar dan is hij ook funflyproof !
Hey junkie, gewoon vliegen.![]()
iedereen dood ofzo ?
tegen heug en meug de vleugel v/d ez nog meer geupdate , nu nog een systeem gemaakt zodat de vleugels beter bijelkaar gehouden worden, aangezien hij nu als een gek kan rollen .
moet nog even af gefolied worden
open
![]()
dicht en op slot
![]()
morgen het hoogte en richting roer maken , overmorgen monteren , pffff de tijd vliegt .
heeft iemand nog 2x 2000/2500 mah 3s lipo's te leen voor de funfly ?
ik heb brandstof zat , maar mijn lipo's zijn gaar .