Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fiel spaz vandaag en vanavond mannen.. Ik ben er vanavond niet bij.
Erg veel dingen tegelijk aan m'n hoofd nu en ga ook niet stemmen. Ik heb vertrouwen in jullie dat het wel goed komt ;)

Deze heeft teveel mentos gegeten...

224717_162815787115586_100001614988630_407872_8028202_s.jpg

Hoe laat begint de funfly zaterdag?
Ik moet nl met de aannemer een klus opnemen zaterdag om 10;00 u in ouderkerk.

En mijn daklijst ligt eraf en het is alleen zaterdag droog,steiger staat al klaar,
Komt slecht ui dat fungefly :mad:

En mijn daklijst ligt eraf en het is alleen zaterdag droog,steiger staat al klaar,
Komt slecht ui dat fungefly :mad:
Morgen, zaterdag en zondag is er weinig wind, beetje zon en de kans op neerslag <10% voor 0,0mm (vaag, 100% van 0,0mm is nog steeds droog :?).

*alweer een paar uur op kantoor zit omdat die prutsers er niets van snappen* :evil:

Morgen, zaterdag en zondag is er weinig wind, beetje zon en de kans op neerslag <10% voor 0,0mm (vaag, 100% van 0,0mm is nog steeds droog :?).

*alweer een paar uur op kantoor zit omdat die prutsers er niets van snappen* :evil:

Zondag pittige buien,ik wil voor die tijd wel mijn daklijst erop hebben.
Morgen geen atv geklooi,dan voor de klant aan het werk.
Druk druk ,keuzes,keuzes..en buiten dat ben ik nog aardig depri:mad:
Dus we zien het allemaal wel ,en anders veel plezier zagerdag:yes:
En een snellere brommer voor de Caravenne geregeld. 8)

Goed bezig !D

funFly informatie

Dan op de eerste pagina klikken.

kan die Aldi pc van jou alleen maar modelbouw forum weergeven? of kom je ook wel eens ergens anders terecht?
Email of club website b.v. ??? :-(

Die aldi pc kan veel , maar ben nu aan het werk,enheb een sneltoets naar het forum
Heb geen zin om te gaan surfen op mijn galaxy.
Volgrnde mobieltje word er 1 die alleen kan bellen ,en sim only

Die aldi pc kan veel , maar ben nu aan het werk,enheb een sneltoets naar het forum
Heb geen zin om te gaan surfen op mijn galaxy.
Volgrnde mobieltje word er 1 die alleen kan bellen ,en sim only

Vooruit dan maar weer :-)

Zaterdag begint het om 12:00. Als je een beetje op tijd opstaat heb jij die daklijsten er al lang op zitten en ben je klaar om die door iedere ACH-piloot gewilde Funfly beker op te gaan halen :-)

Vooruit dan maar weer :-)

Zaterdag begint het om 12:00. Als je een beetje op tijd opstaat heb jij die daklijsten er al lang op zitten en ben je klaar om die door iedere ACH-piloot gewilde Funfly beker op te gaan halen :-)

Ik zag het,12u is erg vroeg, moet eerst nog naar oudrkerk,daarna naar de houthandel,om in te kopen voor zondag,daarna mijn vliegspul in laden ,erg krap allemaal.

En btw , ik ben niet zo"n groepsactievitijdsdier.
Ik had mij ook niet ingeschreven als jasper niet zo aandrong.

Maar we zien het allemaal wel.

Laatst bewerkt:
Ik zag het,12u is erg vroeg, moet eerst nog naar oudrkerk,daarna naar de houthandel,om in te kopen voor zondag,daarna mijn vliegspul in laden ,erg krap allemaal.

En btw , ik ben niet zo"n groepsactievitijdsdier.
Ik had mij ook niet ingeschreven als jasper niet zo aandrong.

Maar we zien het allemaal wel.

Hey ouwe zeur. Je doet mee omdat je het leuk vind en niet omdat ik het aan je gevraagd heb. Het is gezellig als je mee doet, maar het hoeft niet hoor. Alleen niet zo klagen. FunFly was al heel lang bekend :yes:.

Morgenmiddag even het veld maaien zodat het er zaterdag netjes bij ligt. Ik denk niet dat ik op tijd een vliegtuig klaar krijg.

Held! Offert zijn kostbare tijd op aan het veld, zodat andere kunnen vliegen. En daardoor heb hij geen tijd meer om zelf iets te bouwen. Ik zeg, Held! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back