Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik jullie nog 1 keer spammen met mijn vogelhuisje ?? ( het vliegt ook :-) )

www.reijn.com/bird
Je Flash dinges is afgehakt. Voor een volledig beeld even hier klikken (kun je ook direct die Google Ad wegklikken).

*wacht op traangas, vlammenwerpen, kat en dergelijke* :mrgreen:

hebben ze nou nog geen vogelgriep;)
fefoqs.jpg

hahahha, dat plaatje

*zit met zijn neus tegen het raam geduwd te wachten op het busje van tnt. De status van de track trace zegt dat de chauffeur onderweg is, met mijn 12S pakket. Volgende 12S pakket komt komende week.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal gaat er nog iemand vliegen vanavond voor de vergadering ik wil graag even weer de lucht in met mijn trainer ik probeer er rond 18.00 uur te zijn kan ook iets later worden :yes::yes:

Is ook goed ik ben er wel wat vroeger maar dat maakt niet uit .ga jij wel naar de vergadering? ik wil er wel heen dus 19.45 wil ik weer naar het clubgebouw.ik zie je :D

Geinig, ik ben om 12:45 van kantoor gegaan en het is prachtig weer geworden. Mijn (echte) weekend begint dus goed. Een paar reeds opgeloste geloketsers gedaan. Lekker in het park een frisje zitten drinken. Nu thuis wat huishoudelijke zaken regelen. Vanavond naar de club. Vanavond pintjes tikken op de club. Morgenochtend lekker wat geozwetsen in de regio. Morgenmiddag lekker vliegen. Morgenavond de brommer voor de Caravenne ophalen in Bussum. Zaterdag kijken bij de FunVlaai. Zaterdagavond bierbequen op de club. Zondag een jeu de bouleswedstrijd. Zondagavond gaar zijn. Einde weekend. :? :(

Geinig, ik ben om 12:45 van kantoor gegaan en het is prachtig weer geworden. Mijn (echte) weekend begint dus goed. Een paar reeds opgeloste geloketsers gedaan. Lekker in het park een frisje zitten drinken. Nu thuis wat huishoudelijke zaken regelen. Vanavond naar de club. Vanavond pintjes tikken op de club. Morgenochtend lekker wat geozwetsen in de regio. Morgenmiddag lekker vliegen. Morgenavond de brommer voor de Caravenne ophalen in Bussum. Zaterdag kijken bij de FunVlaai. Zaterdagavond bierbequen op de club. Zondag een jeu de bouleswedstrijd. Zondagavond gaar zijn. Einde weekend. :? :(

Op het gay-o-ketsen na loopt mijn weekend niet heel veel anders. Maaien ipv gay-o-ketsen. Zondag een beetje varen maar de rest is identiek, dat is raar ;)

Overigens ga ik morgen meteen aan het begin van de middag maaien, Om 12:30 naar de club om de maaier op te halen (mits de aanhanger er is ;)) en dan op naar het veld. Burpje gaat ook mee.

Vraagje..

Als ik met onderstaand vliegtuig nu ga vliegen met de Fun Fly, en dan paaljes ga rammen.. Worden de paaltjes dan verder uit elklaar gezet? :rolleyes:

tigermoth08.JPG

12S pakketten gesoldeerd en ligegn nu te cyclen. Morgenmiddag ook maar vliegen, en kijken of ik meer power heb, want dat 10S was voor mietjes;)

vanavond mischien niet naar de club. Nog wat klus en inkopen te doen voor in huis. 21 juni moet alles klaar zijn dan vieren patries en ik onze vergaardagen.

Vraagje..

Als ik met onderstaand vliegtuig nu ga vliegen met de Fun Fly, en dan paaljes ga rammen.. Worden de paaltjes dan verder uit elklaar gezet? :rolleyes:

Ik vind dat jullie de kat wel HEEEEL erg op het spek binden !!!

Een klimpaal voor het raam plaatsen (virtage een beetje open) met uitzicht op het vogelhuisje... :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back