Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ vinnie

is dit wat voor je ? , heb ik ook nog , daar kun je wel je 7,5 cc blok op kwijt .

ex ragger's kist , ook arf , dus nog ff af knutselen .

ik heb de sometinextra nog , gelijkwaardige kist , dus deze is eigenlijk overbodig .

laat maar weten ;)

tja weet t nog niet
vindt de jamara wel wat maar als ik daar weer een blok voor moet kopen
en dan wordt t weer kostbaar
en de giles is wel leuk ook die van ragger vliegt leuk maar vindt t niet echt er uitzien
maar goed wat wil je evt voor de gilles hebben?

tja weet t nog niet
vindt de jamara wel wat maar als ik daar weer een blok voor moet kopen
en dan wordt t weer kostbaar
en de giles is wel leuk ook die van ragger vliegt leuk maar vindt t niet echt er uitzien
maar goed wat wil je evt voor de gilles hebben?

ik zend jouw een pb zo meteen ;)

Hmmmm, hier een paar huizen verderop rellen. Vier pliesiewagens en acht van die nozems eruit. Die drie agentes en drie mannelijke collega's (aan de kleding te zien recherche en geen straatvolk) gedroegen zich normaal. Maar twee snotapen met permanent onder de oksels liepen fluimend stoer te doen midden op straat. Sukkels, de rest stond al in huis bij die lui. Zo verdien je dus geen respect maar het recht uitgelachen te worden. :hammer: :rolling:

Zo, buren ook weer blij,lekker door de straat wezen raggen.

gedraag je !

Hmmmm, hier een paar huizen verderop rellen. Vier pliesiewagens en acht van die nozems eruit. Die drie agentes en drie mannelijke collega's (aan de kleding te zien recherche en geen straatvolk) gedroegen zich normaal. Maar twee snotapen met permanent onder de oksels liepen fluimend stoer te doen midden op straat. Sukkels, de rest stond al in huis bij die lui. Zo verdien je dus geen respect maar het recht uitgelachen te worden. :hammer: :rolling:

in wat voor een buurt woon jij ?

bij mij is iedereen braaf ;)

Foto's anders is het niet gebeurt :D

Nickos gefeliciteerd!!!!!

en weet iemand een site waar ik 6cc /6.5 cc motor kan aanschaffen.:oops: deze is voor een Charter (robbe) of heeft iemand er een over de hand?:D met deze charter wil ik verder oefenen

in wat voor een buurt woon jij ?

bij mij is iedereen braaf ;)
Van de week liep er al een vent vloekend en tierend met zijn trui onder het bloed langs. Kwam bij hetzelfde huis vandaan. Een stelletje met een kind van een jaar of 10, zijn een half jaar geleden vijf huizen verderop komen wonen. Kind en vrouw waren twee huizen verderop ondergedoken. Nu zijn ze allemaal weg. Hij mocht met de witte taxi met blauw/oranje strepen mee. Zij zijn vertrokken met een eigen autootje. Altijd sneu dergelijke ruzies.

Foto's anders is het niet gebeurt :D
Dat vond de agent niet zo fijn. Nog los van het feit dat het inndit soort gevallen asociaal is om foto's van gezinsgeweld te publiceren. Morgen zal het wel in de krant staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back