Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
druk hier :confused: ,allemaal zo goed bezig als ik ? ;)

net een nieuw stuk lijst geplaatst en afgewerkt , kan het ff drogen , soort modelbouw ,maar dan aan je eigen woning .

nog een multi elektrozaag geleend v/d buurman , morgen dus wat bomen snoeien in da tuin , vliegen zal wel niets worden met die eeuwige wind :???:
en ik heb geen auto morgen , dus dat word lastig met vliegers vervoeren .

zo meteen ff met maris naar een jonge fiat panda kijken /proefrijden , wel kicken karretje en iets praktischer dan een c1 , en voor de wegenbelasting hoef je het niet te laten , die komt toch weer teug :(

of zijn we allemaal weer tegen fiat ?

laters

net een nieuw stuk lijst geplaatst en afgewerkt , kan het ff drogen , soort modelbouw ,maar dan aan je eigen woning .

nog een multi elektrozaag geleend v/d buurman , morgen dus wat bomen snoeien in da tuin , vliegen zal wel niets worden met die eeuwige wind :???:

zo meteen ff met maris naar een jonge fiat panda kijken /proefrijden , wel kicken karretje en iets praktischer dan een c1 , en voor de wegenbelasting hoef je het niet te laten , die komt toch weer teug :(

laters

Leuk modelletje die Panda, voor je vrouwtje is hij prima te doen.
Ik kon mijn lange poten er niet in kwijt :-)

laters

fiat niet
maar de panda is beschermd diersoort zeker een jonge:yes:8-)

wauw , idd een leuk karretje , net met maris een flinke proefrit in gereden , best veel auto ! , mooi degelijk interieur , rijd erg goed , en best ruim , ik zelf had beenruimte te over , schakelpook voelt ook solide , die vond ik bij een c1 een beetje speelgoed achtig .
prima karretje dus , maris is erg enthousiast ! :yes:

tjonge , ik denk dat wij in de winter meer vliegen en beter weer hebben dan nu in de zomer :???:

wat een weer ! :eek:

vntm

eigenlijk wel jammer van die lange poten van je , want je kan in die panda best wel een leuke vliegert kwijt , zeker als je de achterbank plat gooit en de bijrijders stoel naar voren schuift .

Kan in de C1 ook hoor Junkie ;-)

ja , maar dan past je zender er niet meer bij :mrgreen:

ik vind de c1 van buiten mooier , de panda heeft een mooier interieur ,en strak afgewerkt , beetje alla volkswagen . rijd net zo zuinig ,alleen betaal je 16E wegenbelasting per maand .
en met boodschappen doen is hij wat praktischer , wat grotere kofferbak ruimte .

nu nog even de juiste vinden kwa financieel geld , prijzen lopen nogal uiteen voor precies dezelfde wagen /bouwjaar en kmstand , waar wij in reden koste 7700 , maar elders staat precies dezelfde voor 6000 :eek:

zoeken dus :yes:

Waarom niet een nieuwe nu je ze nog BPM-vrij kunt krijgen. De wegenbelasting zal wel terug komen maar de BPM mogen ze niet alsnog naheffen. Dan zal dat net als bij grijze kentekens moeten en bij verkoop alsnog de BPM bij de nieuwe eigenaar in rekening moeten brengen.

ja , maar dan past je zender er niet meer bij :mrgreen:

ik vind de c1 van buiten mooier , de panda heeft een mooier interieur ,en strak afgewerkt , beetje alla volkswagen . rijd net zo zuinig ,alleen betaal je 16E wegenbelasting per maand .
en met boodschappen doen is hij wat praktischer , wat grotere kofferbak ruimte .

nu nog even de juiste vinden kwa financieel geld , prijzen lopen nogal uiteen voor precies dezelfde wagen /bouwjaar en kmstand , waar wij in reden koste 7700 , maar elders staat precies dezelfde voor 6000 :eek:

zoeken dus :yes:

Dat mijn zender niet mee kan is voor mij geen probleem, als mijn praatstoel er maar in past :-) ;-)

Vandaag weer naar airbrush cursus geweest.
Thema was contrasten en lichtval.
Bezig met portret van Nicolas Cage.
Was te veel wind om te fladderen dus een super goede dag-besteding....

Moet nog wel aardig wat doen voordat ie af is :D

scaled.php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back