Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit ga je niet menen Nick. Heb jij dat echt van nul af aan gespoten? Teeeeering hey, wat gaaf. Het is net een foto man !!!!

Net ff een nieuw kissie bij Siggy opgehaald, thanx Siggy :thumbsup: En ook voor de gezelligheid :wink:

DSC01293.jpg

nickos ; gaaf gedaan hoor ! niet normaal meer , lekker ontslag nemen bij skip hol , en hier mee verder gaan :yes:

zo, ook weer thuis van een etentje bij ma , en die kan goddelijk koken , net als maris , die heeft het weer van mijn zus en moeder overgenomen :yes:

als er morgen nog gevlogen gaat worden rijd ik met mijn motor misschien nog ff langs , eerst ff stukje touren met floor richting egmond en ff lekker uitwaaien auf das strand .

*simmen gaat * = net zoiets als een electrische sigaret roken ipv een echte ;)

knaller ; ik kan de loewe tv van mijn moeder krijgen voor de hobby kamer , zij heeft ook al een flatscreen, dus gebruikt de gewone tv nog amper .

dus die van je maat mag naar de sloop , hoef je er ook niet mee te sjouwen ;)

maar iedergeval nog bedankt voor de moeite :yes:

En nog mooier, hij gaat z'n nieuwe bakkie gelijk op 4s vliegen ook :-)

dan is hij goed bezig:yes::yes:
lekker knallen
op fms zijn ze ook al aan t afspreken om met een heleboel funjets tegelijk tevliegen
dat wordt ook erg gaaf er komt er 1 die beweerd dat zn funjet tegen de 300km/h vliegt
das wel heel snel

Nee, joh dat is gekkewerk. Ik laat hem dat ding wel wegflikkeren:)

oke ,graag :)

Goedemorgen allemaal.

Nog steeds een lekker briesje, wederom geen vliegweer mannen :-(

Gaat weer een dagje Ikea worden denk ik :-)

er werd gisteren geroepen dat het vandaag zou meevallen , nou echt niet , het blijft maar stormen en is nog koud ook :( volgens windfinder vanaf 14;00u wk 6 tot 17;00u met pieken naar 7 :eek:
ik vind het zelfs geen lekker weer om te gaan motorrijden voor je plezier

volgend weekend maar weer afwachten ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag weer naar airbrush cursus geweest.
Thema was contrasten en lichtval.
Bezig met portret van Nicolas Cage.
Was te veel wind om te fladderen dus een super goede dag-besteding....

Moet nog wel aardig wat doen voordat ie af is :D

scaled.php

tjee wat is die mooi
t lijkt wel een foto en zou niet zeggen dat hij gespoten is
gaaf erg mooi

dan is hij goed bezig:yes::yes:
lekker knallen
op fms zijn ze ook al aan t afspreken om met een heleboel funjets tegelijk tevliegen
dat wordt ook erg gaaf er komt er 1 die beweerd dat zn funjet tegen de 300km/h vliegt
das wel heel snel
Radarpistool ligt weer achterin. Vorig jaar ook zo'n enthousiasteling (lampie van Q) die beweerde 250 te gaan. Bij 165 was het op. Toen kwamen de slappe excuses van slechte accu, timing, de omgeving etc. :? :p

Radarpistool ligt weer achterin. Vorig jaar ook zo'n enthousiasteling (lampie van Q) die beweerde 250 te gaan. Bij 165 was het op. Toen kwamen de slappe excuses van slechte accu, timing, de omgeving etc. :? :p

jep wil ook wel eens zien of t echt haalbaar is met een funjet 300km/h is wel erg snel en heb t iedee dat je piep gaat vervormen bij deze snelheden
probeer maar eens je kop uit de auto te steken met 180km/h dat valt al niet mee
maar doe t niet op een zomer avond want dan zit je gebid vol vruchtvlees:yes:

@ Siggy: Mijn nieuwe kissie plak ik met UHU-Hart :mrgreen:

DSC012932.jpg

foto was iets te hoog genomen :wink:

Deze dus

312HeSdv8wL.jpg

Ik heb besloten om elektro er klein bij te houden, volgens seizoen wil ik een benzinekist hebben :yes: Dat wordt dit seizoen toch niks meer :nooo:

Nu dus weer een leuk ragbakkie, ondertussen de andere Calmato repareren, wat piep erbij en Phillie is weer blij :thumbsup:

---Gaat zo naar Fort aan den Ham met de kids en daarna wat palen rammen in oma's tuin---

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back