marcelsiggery
Forum veteraan
Haha, leuk ding man, back to the seventies

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij bent een raar ding Junkie![]()
![]()
Tussen de middag even een testvlucht gemaakt met de quadcopter. HD camera er onder en gaan. Moet alleen de settings toch aanpassen. Hij is nu een stukie groter dus de instellingen moeten veranderd worden. Om het pand waar ik werk staat ook altijd een rare wind en dat is met een quadcopter die nog niet goed staat afgesteld best lastig.
Ben toch niet ontevreden over het resultaat.
]
En ook nog regen.nweer:
lekker verfrissend toch ?
goh, wat was het ineens warm vandaag zeg
vanaf morgen weer kou , maar ook minder wind , woensdag en donderdag zijn lekkere vliegdagen , dus misschien donderdag ff vliegen .
bij fms alleen ff kijken gaat .
Met de draden een strook Depron mee schuiven. Anders siliconenkit, dat is makkelijker te verwijderen dan schuim.Kwam er wel achter dat de kabeltjes van de motor in de carbonbuizen geluid maken. Deze trillen en dat hoor je tijdens het vliegen. Misschien even volspuiten met een 1 of ander schuim.
Neem nu op zijn minst die easystar mee, een potje rag show ( met ACH t-shirt aan )![]()
Ingang is nu toch bij de golfbaan? Of is dat nog niet? :?
Met de draden een strook Depron mee schuiven. Anders siliconenkit, dat is makkelijker te verwijderen dan schuim.![]()
Iedereen bedankt voor de leuke reacties op het filmpie.
Net op het veld bij mij voor de deur nog even aan het testen geweest. Ik laat de instellingen nog even zo staan. Kwam er wel achter dat de kabeltjes van de motor in de carbonbuizen geluid maken. Deze trillen en dat hoor je tijdens het vliegen. Misschien even volspuiten met een 1 of ander schuim.
Zal zo nog even een filmpje uppen.