Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond nog ff epoxy gehaald bij de Gamma en een laatste zakje beton, paaltjes staan mooi in de tuin bij mijn moeder :yes: Ik zeg: Gorby bedankt voor de grondboor :worship: Ik kom hem snel weer terugbrengen :yes:
Bij de Gamma stond er nog iemand op het gras te vliegen, dacht eerst dat het Jasper was maar het was Erik3Bier... nog ff staan kijken dus. Daarna begon het te regenen dus prima weertje om het laatste paaltje ff te storten... Kan er weer een klusje afgevinkt worden :banana:

Morgenavond de Disk ff afplakken, vrouw heeft weer avonddienst dus die werkt tot 22.15 uur, ben dus iets later op de pub.

@ Sleur: Had jij nog plannen voor zondag dan? Oppas is geregeld :wink:

11:00 uur lijkt mij prima. Hebben we de hele dag nog... heb geen zin om me op het eiland te gaan haasten :nooo: Kunnen we daarna nog wat andere caches doen :wink:
Alleen Ruben gaat mee, Femke gaat naar oma :yes:

Laatst bewerkt:

Filmpie zit nu op 72% upload. Ik moet zeggen dat het programma wat bij de Panasonic zit best goed werkt. Je kan gelijk bestanden uppen naar o.a. YouTube.

Beelden bekeken en ziet er goed uit. Nog even geduld.

Ik ga morgen even op pad voor een 1000watt aggregaat. Moet er nu maar van komen. Lekker makkelijk om het weekend bij de FMS de accu's voor de Sebart te laden.

Filmpie zit nu op 72% upload. Ik moet zeggen dat het programma wat bij de Panasonic zit best goed werkt. Je kan gelijk bestanden uppen naar o.a. YouTube.

Beelden bekeken en ziet er goed uit. Nog even geduld.

Ik ga morgen even op pad voor een 1000watt aggregaat. Moet er nu maar van komen. Lekker makkelijk om het weekend bij de FMS de accu's voor de Sebart te laden.

is dit wat ? , iets meer vermogen ,en nog een winstpakker ook .
tikkie zwaar , dat dan weer wel :)

Makro NL - Non-food - Makro NL

Laatst bewerkt:
Het zal vast wel al voorbij zijn gekomen, maar doordat ik net weer een beetje aan de beterende hand ben (ziekjes geweest) heb ik het forum niet veel geraadpleegt..

Wanneer is het nACHt vliegen bij de FMS? is dat elke avond? Of is er nog een specifieke dag die echt leuk gaat worden?

Ik wil de EZ* nu wel eens echt afraggen eigenlijk... door de ring of fire ofzo :yes:

We zullen morgen even overleggen op de club. Hopelijk kunnen we de ring of fire meenemen.
m.v.g. Erik

is dit wat ? , iets meer vermogen ,en nog een winstpakker ook .

Makro NL - Non-food - Makro NL
Lekker laten staan. Ik heb er ook zo een. Na 3x gebruiken zit er een scheur in de carter, precies waar de gietnaad van het composiet aluminium zit. Zonde van he geld. :yes: :bye:

We zullen morgen even overleggen op de club. Hopelijk kunnen we de ring of fire meenemen.
m.v.g. Erik
De RoF past bij mij in de auto als het moet. Vorig jaar heb ik hem ook mee terug genomen. :D Dus transport is geen probleem.

Lekker laten staan. Ik heb er ook zo een. Na 3x gebruiken zit er een scheur in de carter, precies waar de gietnaad van het composiet aluminium zit. Zonde van he geld. :yes: :bye:

oke , goed dat je het zegt ! ik vond het al zo goedkoop .
niet doen dus :nooo:

bovendien weegt hij 50 kilo , is ook niet lekker om een boswandeling mee te doen ;)

Zo filmpje is geupload naar jou pijp.
Stond wel een best windje nog vanavond, maar ondanks dat vloog de Quadcopter redelijk goed. Moet nog een klein beetje de parameters bijstellen in de settings.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie je dus gelijk in het filmpje dat het camera stabilisatie systeem een must is. Als er wind staat ga je met de quadcopter schuin in de wind hangen. Dan staat dus gelijk je horizon scheef. Om dat op te lossen moet ik nog 2 servo's monteren op de camera mount. De aansturing heb ik al gemaakt op het mainboard.

Ik moet zeggen dat de kwaliteit mij niet tegen valt van de Panasonic camera. Morgen nog even een nieuwe set props er op. De props die ik nu gebruik zijn een beetje stuk en geven onbalans. Elke trilling is er 1 te veel.

@Jasper,

Wat een giga scherp beeld man....gaaf gaaf gaaf
Denk dat een tilt servo goed van pas komt :-)
Nu wil ik helemaal vliegen :D

Tis weer voorbij die mooie zomer, de zomer die begon zowat in mei.
Aaaaaaaaah je dacht dat er geen einde aan zou komen. Maar voor je het weet is het alweer Donderdag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back