Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Blêgh...Die helga is toch best een knappe dame.
Hoei, kamelentenenweerdame... 8O (NSFW!!!)Doe mij die maar
![]()
kweet niet , ligt eraan of je met de auto bij het vliegveld kan (mag) komen , zoniet ,dan bekijken ze het maar lekker , ik ga niet eerst een boswandeling maken met al mijn spul , want dan neem ik natuurlijk ook een brandstof vlieger mee .
en anders kom ik ff op de motor ,en dan ff kijken en wat vreten![]()
Junkie
[therapeut modus aan]
Als ik jou was zou ik het helemaal niet ventileren..
Vlieg het eruit, of pak die motor en geef eens flink gas ( waar geen flitsers staan!! )
Als je met deze vrouw in discussie gaat heb je alleen jezelf en zeg je misschien dingen waar je later spijt van krijgt.
Je gaat er ook helemaal niets mee opschieten want je wint er echt niets mee hoor !
Ik weet het, het zou je misschien opluchten maar ook dat is maar voor heel even.
Besteed de tijd liever nuttig aan je gezin ! Jij moet verder en je familie wil een vrolijke man/pappa en geen ouwe mopperpot.
Vergeet niet dat je vader voor deze vrouw gekozen had, hij zag dus blijkbaar iets in haar.
Indirect pak je dus je vader ook met zo een actie... al is ie er dan niet meer.....
[/therapeut modus uit]
Heren , nemen we allemaal de 1 uur stilte na mijn post regel in achting ? Dank u![]()
Het fietspat is door FMS afgehuurd waar door je met de auto op het veld kan komen mits dit niet verkloot word door hard reiders.:!::!::!::!:
Welke heb je gekocht Jasper? Waar en voor welke prijs?
Mogguh heren,
Laatste werkdagje dan 4 daagjes vrij.
Lekker veldhangen de komende dagen, en veel, heel veel vliegen![]()
Zo lekker zonnetje op de vroege morgen. Dat begint goed.
Tsja, en dan loop je nog de rest van je leven met de gedachte dat je iemand afgezeken hebt en het misschien toch anders had moetn/kunnen doen. :? Het zal op termijn weinig oplossen, het is een moment van opwelling. Omgaan met emoties en negeren van negatieve gevoelens is belangrijker.ik snap wat je bedoeld , maar er komt zeker wel een gesprek , waarschijnlijk een laatste gesprek en geen gezellig gesprek !