Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek me gek naar een scorpion 4025-550 maar nergens in stock. mischien dat iemand van jullie nog een shop vind in europa die er 1 heb? Geld is al geregeld ;)

Ik zoek me gek naar een scorpion 4025-550 maar nergens in stock. mischien dat iemand van jullie nog een shop vind in europa die er 1 heb? Geld is al geregeld ;)
Je kon toch makkelijk een paar weken zonder? Nu zijn je neusgaten al 4mm opgerekt en je kont is schraal van het krabben? :rolling:

Je bent nu de dupe van het zogenaamde exclusieve recht dat handelaren zich verwerven met de A-merken. Ze zijn te rot om voorraad te houden en ze gunnen anderen de kans niet om dat te doen. Met dergelijke exclusieviteit help je je merk om zeep. :yes:

ik wil maar 1 ding , dat is rust in mijn kop /aan mijn kop /en om me heen :yes:
Lekker toch? Vier dagen niets nuttigs doen. :thumbsup: Beetje op een vliegveldje rondhangen, wat in de zon zitten, slap ouwenelen, pintje en bradwurst... Heerlijk. :lol:

Ja, ik kan ook wel zonder maar ik heb ook geen zin om 8 weken niet te vliegen. Heb er nu al 4 weken op zitten zonder vliegen denk ik.

Lekker toch? Vier dagen niets nuttigs doen. :thumbsup: Beetje op een vliegveldje rondhangen, wat in de zon zitten, slap ouwenelen, pintje en bradwurst... Heerlijk. :lol:

wel iets nuttigs doen , huis schilderen :yes:

verder idd veldhangen indien zin , en zeker braadworst happen op fms .

wel een idee is om de vette xtra los te laten op het fms veld , dat is wel een fatsoenlijk groot veld :yes:
ik weet alleen niet of je als niet ingeschrevenen zomaar mag vliegen ?

wel een idee is om de vette xtra los te laten op het fms veld , dat is wel een fatsoenlijk groot veld :yes:
ik weet alleen niet of je als niet ingeschrevenen zomaar mag vliegen ?
Na 19:00 is het meestal vrijvliegen. Daarvoor inderdaad inschrijven en de rest staat te kijken naar je fladderkunsten. 8O :? ;)

Zio ben alvast maar me lipo's gaan laden voor het weekend. zie net dat alles leeg is.anders kan ik nie nACHtvliegen nie.

Niet naar FMS gaat,mischien in de avond even. Te druk met andere dingen.

NIeuwe motor besteld heeft bij hobbymaniac. 1 week levertijd......

@ BYM: +1 wat de anderen zeiden :yes:

@ De rest: gaan er ook nog mensen BBQ'en zaterdag op de FMS. Ik niet in iedergeval :nooo: Wel nachtvliegeren :banana:

Zo, stelletje ambtenaren, Siggyboy heeft ook weekend, tering wat een dag :-)

Gefeliciteerd Junkie, nu een beetje rust in het hoofd ?

Was ik maar ambtenaar,dan had ik nu weekend :yes:;)

precies !

ik ga morgen ook lekker klussen thuis hoor , ff de stress van me afschilderen :yes:

Gefeliciteerd Junkie, nu een beetje rust in het hoofd ?

iets meer rust , maar de tegenpartij kan nog in hoger beroep gaan ,als dat gebeurd gaat echt alle shit los , en word het een pittige strijd .
dus nog ff afwachten .

@ De rest: gaan er ook nog mensen BBQ'en zaterdag op de FMS. Ik niet in iedergeval :nooo: Wel nachtvliegeren :banana:

-1

geen ge'bbq (niets voor mij in groot groepsverband )
geen nachtvlindergedoe , ik haat die spastische lichtjes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back