Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond er al op, voor ik mijn DX8 kocht. Ik twijfelde even en had toen zoiets van..... Nee, dan liever gewoon nieuw :)
Ja, alleen toen 100 eypo meer en niet aantrekkelijk. Nu wel. ;) Maar inderdaad, ik geef ook de voorkeur aan nieuw voor een zender waar je vliegtuig van afhankelijk is. :D Desalwelteplus heb ik toch een jaar zonder problemen mijn DX7 gebruikt, ondertussen ook al bijna een jaar langer doro PH-ILS. En ook Pieter Bass heeft geen problemen. 8)

Kinderen zijn zo wispelturig als het weer. Dochter belt net weer op dat ze wel gewoon wil blijven. Elleboog is ze mee naar de 1ste hulp geweest, niets ernstigs. Ze kan niet meer meedoen maar ze blijft nu wel gewoon daar. :banana:

Hoe laat wordt er gevlogen?

Kinderen zijn zo wispelturig als het weer. Dochter belt net weer op dat ze wel gewoon wil blijven. Elleboog is ze mee naar de 1ste hulp geweest, niets ernstigs. Ze kan niet meer meedoen maar ze blijft nu wel gewoon daar. :banana:

Hoe laat wordt er gevlogen?

ah gelukkig :yes:

vanaf nu word er gevlogen denk ik .
ik ga zo door de storm van mijn voordeur naar dde auto , pffff ,heel gevecht :)

tot straks

Alles ingeladen ga zo naar het veld,korte broek aan, zonnebrand mee,praatstoel paraat,oh shit vergeet bijna de vliegtuigen.

Hey luitjes,

Hier in limburg is het heerlijk weer. Gisteravond een demo gegeven met de Quadcopter. Ook de hydrofoam deed het goed. Wat een mensen die even kwamen kijken. Vandaag even heli vliegen boven het water.

Zo nu evenb een broodje eten en dan weer van de zon genieten.

Gr. Jasper

Inderdaad werkt gewoon, maar de site wordt verhuist naar een andere server en daarvoor moest hij geloof ik alles updaten, en is de boel wat traag geworden. Binnen een dag of 2 is alles weer up and running.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back