Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezellige autorace op RTL7 met de F1 Grand Prix van Canada. Compleet waterballet. :onweer:

Net even F1 zitten kijken, leuke wedstrijd tot op de laatste duizendste seconde (voor een enkeling). ;)

Morgen dagje Artis de Partis met de kids. Al een tijd niet geweest en zo af en toe moet je toch op familiebezoek. :yes:

Was een superrace :thumbsup: Heb heerlijk zitten genieten met een gloeiende kop. Biertje erbij.

Was best leuk al dat gevlieg. Heb niet eens in de gaten gehad dat ik ook inverted gevlogen heb, zal we een automatisme geweest zijn :mrgreen:

Was een superrace :thumbsup: Heb heerlijk zitten genieten met een gloeiende kop. Biertje erbij.

Was best leuk al dat gevlieg. Heb niet eens in de gaten gehad dat ik ook inverted gevlogen heb, zal we een automatisme geweest zijn :mrgreen:

Binnenkort zullen we even overleggen over Monza
m.v.g. Erik

Inverted met de wind bedoel je zeker? :mrgreen:

Je was lekker bezig. Dacht altijd dat het verstandig is (vooral met harde wind als gister) met de neus in de windrichting te vliegen. Maar heb jou steeds met de staart in de windrichting zien vliegen..

Blijft toch wel leuk, zo'n uiensnijder :)

Junkie:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

nee dankje ;)

als het nieuwe veld klaar is , komt er alleen nog een dikke vliegert bij ,maar dan met een benzine motor :yes:
de xtra vliegt goed met het 120s blok .

nu bezig de diablotin te voorzien van betere aansturing en alles gaat op max uitslag :yes:

ook de SE krijgt een beurtje , dus staat alles weer rtf .

zonde van het weer vandaag , had gaarne ff gevlogen :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Mwah... het nieuwe veld... tja.
Het is niet breder dan het huidige. Wel langer. Maar met de lengte van het huidige veld, kan een grote mustang ook prima vliegen. Dus ik zie niet echt meerwaarde van het nieuwe veld (met uitzondering van de scheuren) ;)

Mwah... het nieuwe veld... tja.
Het is niet breder dan het huidige. Wel langer. Maar met de lengte van het huidige veld, kan een grote mustang ook prima vliegen. Dus ik zie niet echt meerwaarde van het nieuwe veld (met uitzondering van de scheuren) ;)

nou ,is toch mooi , geen scheuren en het veld is toch een paar metertjes langer :)

Ligt er geheel aan hoe de wind staat. Als die over de breedte staat, heb je er nog niet veel aan ;)

Wordt tijd dat ik maar eens een ander cluppie erbij ga zoeken. Groter veld is toch wel een must met grotere kisten..

kan je gewoon inkorten hoor gorby. Maar let heel goed op dat als je de kant van de motor inkort en niet de kant van de regelaar dat de draden van de motor een lak coating hebben. Dat moet je heel erg goed weghalen alvorens te gaan solderen.

kan je gewoon inkorten hoor gorby. Maar let heel goed op dat als je de kant van de motor inkort en niet de kant van de regelaar dat de draden van de motor een lak coating hebben. Dat moet je heel erg goed weghalen alvorens te gaan solderen.
Deze motor heeft siliconen draden.

Ligt er geheel aan hoe de wind staat. Als die over de breedte staat, heb je er nog niet veel aan ;)

Wordt tijd dat ik maar eens een ander cluppie erbij ga zoeken. Groter veld is toch wel een must met grotere kisten..

voordeel ; nieuwe veld is langer
nadeel , als de wind over de breedte staat , heb je er idd niets aan , dus dan vliegen met de SE en diablotin , vermaak ik mij prima mee ! :p

staat de wind gunstig ,dan lekker met de xtra , na geoefend te zijn ,kan ik die kist wellicht ook landen op de breedte v/h veld .

het grootste nadeel vind ik de lange wandeling naar het nieuwe veld , maar misschien valt dat ook wel mee .

Als de wind dwars op heg veld staat, kun je nog steeds diagonaal landen. Jullie moeten gewoon leren landen. Bij de FMS werden 3 meter en meer kisten op nog geen 5 meter lengte. Beetje overtrekken, en dan netjes neerzetten. Zo lang je dat niet kan, niet beppen. Mijn Monsun kan ik nu ook op 20 meter neerzetten en da's geen 3D kist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back