Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
er staat nog een someting extra tekoop op t forum

weet ik , die is niet zo mooi als mijn (ex) SE ,en hij heeft de neus veranderd , wat hem niet staat .

ACH, het ruimt bij jullie op zolder wel lekker op zo...

yep , dat is een bijkomend voordeel :yes:
en een bak vol servo's /ontvangers :yes:

van de diablotin vind ik het niet zo erg , de madness vloog naar mijn inzien veel mooier , en ik ben hem weer aan het netjes maken , dus aan dat soort kisten geen gebrek , ik heb zelfs nog zo'n arf geval staan .

aan de SE was ik wel een beetje gehecht , als ik een mooie tegenkom sluit ik kopen niet uit ;)

maar als alternatief heb ik nog een arf G 200 funtiger liggen .
dus aan vliegers geen gebrek , alleen nog wel een hoop geknutsel , dus voor mij ook ff time out , bovendien word het weer slecht weer , dus knutsel time :yes:

en als ik het echt niet uithoud ,kan ik altijd nog vibrogymen ;)

heftig

Was me een knal in de lucht.:2gunfire:
Jammer.
Tijd voor wat anders.
Misschien eerst eens kijken wat ik nog heb liggen.
Kan nog voorlopig met de Xeno vliegen.:yes:

Siggy zit ook weer op la balkonia met een afzakkertje.
De hele avond heerlijk en schadevrij gevlogen op Hoogtij :-)
Met 5 man was het beregezellig ;-)

Wel een paar flinke crashes gemist lees ik net :-)

Zo weer veilig thuis gekomen op de FIETS.

:sleeping::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleeping::sleeping::sleeping:

Mijn Funjet is goed te repareren, het piepschuim is aardig rechtgetrokken en de canopy klikt er gewoon weer op. Alleen een hap uit de vleugel maar da's ook goed te maken :yes:
Morgen ga ik hem lijmen, ik zou een nieuwe bestellen maar dat stellen we dus nog even uit, zonde van het geld. Daarna de Funjet voorzien van folie van Vinnie, mijn dank daarvoor :thumbsup:

En nogmaals @ Nickos, sorry man :cry:

ja verdorie , 2X 3D props stuk , die dingen zijn duur :mad: ;)

ach ja , zo vlieg je jaren schadevrij ,en dan ineens 2 in een uur :eek:

de sometin extra was een een stomme fout , lekker meskant hangen en dan ineens totaal blackout , volgas den grond in .
jammer ,want de se vond ik een erg leuke kist !

*denken aan welke kisten aan te schaffen ;) *

weet ik , die is niet zo mooi als mijn (ex) SE ,en hij heeft de neus veranderd , wat hem niet staat .

BYM's garage sale heeft nog een mooie SE liggen.
Alsmede een P40 warhawk met 13cc viertakt.

Accu's en ontvanger erin, brandstof tanken en vliehgen maar :yes:

Mijn Funjet is goed te repareren, het piepschuim is aardig rechtgetrokken en de canopy klikt er gewoon weer op. Alleen een hap uit de vleugel maar da's ook goed te maken :yes:
Morgen ga ik hem lijmen, ik zou een nieuwe bestellen maar dat stellen we dus nog even uit, zonde van het geld. Daarna de Funjet voorzien van folie van Vinnie, mijn dank daarvoor :thumbsup:

En nogmaals @ Nickos, sorry man :cry:

Goed om te horen dat t allemaal te fixen is...
En het maakt niet uit, we vlogen gewoon te gezellig bij elkaar en wie elkaar nou t eerst geraakt heeft :???: weet jij t :D
Was in iedergeval een "mooie" mid-air :mrgreen:

Nu weer ff werken :bye:

BYM's garage sale heeft nog een mooie SE liggen.
Alsmede een P40 warhawk met 13cc viertakt.

Accu's en ontvanger erin, brandstof tanken en vliehgen maar :yes:

op zich wel interesse , maar het ligt eraan of je hem ook leeg verkoopt , ik heb immers alles al liggen alsmede een mooi saito blok .

ik wil ook even niet zoveel geld uitgeven aan de leuke hobby , pas als het nieuwe veld klaar is .

dus de vraag is , wat vraag je voor de SE kaal ? , evt kunnen de servo's wel in de vleugels blijven zitten .

je mag hem trouwens wel schenken , ik schrok om 4:00u wakker , en had een nachtmerrie over .... jawel , de SE :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back