Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge !!

bijna weekend !

helaas geen vliegweer dit weekend ( zoals gewoonlijk )
dus een beetje gezinsweekend houden met tussendoor wat geknutsel :yes:

nog ff , en we moeten maar weer binnen gaan vliegen , dit schiet niet op zo ;)

Hi Jasper mijn regelaar is zo juist bezorgt door TNT.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Onzin,je huidige kop en gyro kunnen in de verkoop.

Yeah right! Jij weet net zo goed dat de kop niet verkoopt en voor de gyro krijg je hooguit 75-80 euro. Is me nu dus even niet waard of wil jij de kop en gyro tegen een leuke prijs kopen? ;)

Ik vlieg met mijn capaciteiten voorlopig nog wel even zoals nu. Als ik echt een stuk vooruit ben gegaan kijk ik wel naar FBL, nu nog niet. Eerst goed leren vliegen.

Jasper de 6S setup voor de 450 gekocht zag ik? ;)

sleur :

video deluxe 17 plus in huis gehaald , maar morgen gelijk weer terugbrengen !!

ik snap daar echt geen kloot van , als ik een filmpje vanuit mijn computer niet eens daar heen kan plaatsen hoeft het van mij niet , laat staan hoe al die effecten en dergelijke in te voegen .

wat voor programma gebruikt nickos dan ? , hij zegt dat hij zo'n filmpje ff snel maakt met al die gave effecten/geluiden en aftiteling .

hier zit me toch een boekwerk bij :eek:

hier ben ik echt een te dom blondje voor :)

Laatst bewerkt:
sleur :

ik snap daar echt geen kloot van , als ik een filmpje vanuit mijn computer niet eens daar heen kan plaatsen hoeft het van mij niet , laat staan hoe al die effecten en dergelijke in te voegen .

wat voor programma gebruikt nickos dan ? , hij zegt dat hij zo'n filmpje ff snel maakt met al die gave effecten en aftiteling .

Daarom gebruik je nu een mac :-)
En het is echt maar 10 min werk.

Ben al aan het proberen of ik OSX op de windhoos kan laten lopen zodat je ook eens kunt spelen met imovie.
Je hoort het zo snel mogelijk van me...

Daarom gebruik je nu een mac :-)
En het is echt maar 10 min werk.

Ben al aan het proberen of ik OSX op de windhoos kan laten lopen zodat je ook eens kunt spelen met imovie.
Je hoort het zo snel mogelijk van me...

leuk , maar ik ga geen mac kopen om leuke filmpjes te knutselen .

dus geen gefilm meer door junkie , want moviemaker is me te saai .

dat mogen vanaf nu de mac boyz doen :yes:

zo , het filmtijdperk afsluit en weer lekker vliegtuigen strippen gaat en van folie voorzien gaat :p
best leuk werk , knapt zo op :yes:

sleur :

wat voor programma gebruikt nickos dan ? , hij zegt dat hij zo'n filmpje ff snel maakt met al die gave effecten/geluiden en aftiteling .

Je sleept je filmpjes gewoon vanuit de verkenner naar je filmreel, voegt wat effecten tussen elk fragment, titelschermpje en aftiteling erheen slepen, sleept wat muziek en eventueel geluidseffecten naar een tijdlijn en klaar. :? In iMovie is dat echt niets anders. :nooo: Al dit soort programma's werken hetzelfde. :D

Al dit soort programma's werken hetzelfde. :D

Oeps......

Organisch psychosyndroom - Wikipedia

zijn vaak verward;
kunnen zich slecht oriënteren in ruimte en tijd;
kunnen hun aandacht niet lang op iets richten;
kunnen slecht samenwerken en onthouden;
hebben een gebrek aan logica;
hebben een verstoring van het bewustzijn;
hebben waarnemingsstoornissen;
hebben (soms) last van snelle wisseling van stemming of persoonlijkheid.
hebben (soms) last van extreme vermoeidheidverschijnselen
hebben last met het kortetermijngeheugen.

ben nu imovie aan het installeren : versie 11 natuurlijk :-)

2poa16g.jpg

Nerd 2 nerd: Welke image heb je hiervoor gebruikt? Is dit een hackintosh variant of een schone mac OSX installatie in vmware?

Just curious..

Oh en doet je videokaart t ook goed verder in de virtuele omgeving?

*zoekt al een poosje naar een betere manier om zijn woonkamer PC te voorzien van een OSX versie (hackintosch div. malen geprobeerd)*

Oeps......

Organisch psychosyndroom - Wikipedia

zijn vaak verward;
kunnen zich slecht oriënteren in ruimte en tijd;
kunnen hun aandacht niet lang op iets richten;
kunnen slecht samenwerken en onthouden;
hebben een gebrek aan logica;
hebben een verstoring van het bewustzijn;
hebben waarnemingsstoornissen;
hebben (soms) last van snelle wisseling van stemming of persoonlijkheid.
hebben (soms) last van extreme vermoeidheidverschijnselen
hebben last met het kortetermijngeheugen.

Zelfkennis is de weg naar verbetering? :yes: ;) :mrgreen:

Je sleept je filmpjes gewoon vanuit de verkenner naar je filmreel, voegt wat effecten tussen elk fragment, titelschermpje en aftiteling erheen slepen, sleept wat muziek en eventueel geluidseffecten naar een tijdlijn en klaar. :? In iMovie is dat echt niets anders. :nooo: Al dit soort programma's werken hetzelfde. :D

hmmm , ik als nietnerd ,zal er nog even naar kijken , althans , ik laat maris er naar kijken , zij heeft plenty hersens en kan nurderig zijn , als zij binnen 5 minuten zegt , dit programma zuigt , dan hoef ik er niet aan te beginnen ;)

En Jippie !! , het is weekend , kijk maar naar buiten :onweer: :yes:

Hey Junkie, dat programma is echt supersimpel. Gewoon een klein beetje tijd in stoppen :yes:

Die Applemeuk is leuk maar de filmpjes zijn wel volgens een vast stramien... altijd hetzelfde dus. Beetje eigen creativiteit of inspiratie is ook wel eens leuk :teacher: :wink:

Middag mannen het is weer*&&^^%$#@!@#$%^ weer,:( maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Ronald -r het is niet geluk met de vleugel ik denk dat ik dat maar opnieuw ga maken met nieuwe spanten.:yes:
de kromming blijft er in zitten en ik krijg hem er niet uit vandaar :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back