Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
customize version osx via La torrent.

Als alles echt werkt stuur ik je de details of kun je het het hier weg...plukken...

[edit]

Virtualbox: Draai Mac OS X in Virtualbox onder Windows « Clicko Tips & Trucs

Tek411: OSX in Virtual Box (Hackintoshed VM)

veel te ingewikkeld allemaal , ik breng liever folie aan op mijn vliegers ;)

Hey Junkie, dat programma is echt supersimpel. Gewoon een klein beetje tijd in stoppen :yes:

Die Applemeuk is leuk maar de filmpjes zijn wel volgens een vast stramien... altijd hetzelfde dus. Beetje eigen creativiteit of inspiratie is ook wel eens leuk :teacher: :wink:

je komt maar is langs , mag je me wegwijs maken in die zooi onder het genot van koffie of bier ;)

je komt maar is langs , mag je me wegwijs maken in die zooi onder het genot van koffie of bier ;)

Is goed hoor :yes:

@ Chocojoop: Misschien een ander kissie kopen zodat je ook met meer wind kan vliegen? Ik kan natuurlijk niet in je geldkist kijken maar een minimag of twinstar is altijd leuk.
Je kunt natuurlijk ook meteen voor de Funjet gaan :thumbsup: :wink:

Laatst bewerkt:
Precies, ik ben ook nog aan het kijken naar een vette set up voor mijn aanstaande funjet. Hoe meer Funjets op het veld hoe beter :thumbsup:

Middag mannen het is weer*&&^^%$#@!@#$%^ weer,:( maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Ronald -r het is niet geluk met de vleugel ik denk dat ik dat maar opnieuw ga maken met nieuwe spanten.:yes:
de kromming blijft er in zitten en ik krijg hem er niet uit vandaar :(

Hoi Joop,
Natuurlijk krijgen we die recht :yes:
Neem em maar mee naar het ACH gebouw, gaat wel goed komen ;)
Tis voor de rest een knap vleugeltje, dus zonde om een verse te bouwen.

Hallo allemaal.

Ik weet niet of ik het hier goed zit maar ik zal me even voorstellen.

Ik ben Jeff
26 jaar
ik woon in krommenie en ben de zoon vaan chocojoop m sommige van jullie hebben mijn al eens gezien.
Na 2x hebben gekeken in het clubhuis en 1 maal op het veld heb ik een virus opgelopen :)
Morgen ochtond ga ik met choco een vliegtuigje proberen te knutselen en al het allemaal werkt wil ik me aansluiten bij de club.

Groetjes Jeff

Zeker welkom Jeff, :yes:

Eerst overleg welk toestel het gaat worden?, of eigen ontwerp?

Bedankt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb wat voor toestel het gaat worden.
Choco heb vast nog wel een paar bouwtekeningen voor me liggen.
Wat voor toestel raden jullie me aan?
En zij daar bouwtekeningen voor te vinden op het net?
Ik wil een toestel die makkelijk te vliegen is voor een beginner.

Gr jeff

Bedankt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb wat voor toestel het gaat worden.
Choco heb vast nog wel een paar bouwtekeningen voor me liggen.
Wat voor toestel raden jullie me aan?
En zij daar bouwtekeningen voor te vinden op het net?
Ik wil een toestel die makkelijk te vliegen is voor een beginner.

Gr jeff

Charter met ailerons... :yes:

Leuk toestel om zelf te bouwen en als ik m'n paps lief aan kijk, hebben we er vast nog wel ergens een tekening van (mocht je die niet hebben)

Charter met ailerons... :yes:

Leuk toestel om zelf te bouwen en als ik m'n paps lief aan kijk, hebben we er vast nog wel ergens een tekening van (mocht je die niet hebben)

oke supper
is dit brandstof of electro?
ik ga wel even zoeken op internet als ik het niet kan vinden hoor je het wel van me
gr jeff

Laatst bewerkt:
Nog even wat ongebruikte meuk opruimen. Vijf digitale camera's is te veel. Dus de minst gebruikte gaat weg. De Sony Bloggie PM5K maar dan in het blauw. Filmt in Full HD, inclusief Memory Stick en extra lens voor 360 graden opnames. In originele doos, boekjes en software erbij. Vraagprijs is 75 euri.

Hallo allemaal.

Ik weet niet of ik het hier goed zit maar ik zal me even voorstellen.

Ik ben Jeff
26 jaar
ik woon in krommenie en ben de zoon vaan chocojoop m sommige van jullie hebben mijn al eens gezien.
Na 2x hebben gekeken in het clubhuis en 1 maal op het veld heb ik een virus opgelopen :)
Morgen ochtond ga ik met choco een vliegtuigje proberen te knutselen en al het allemaal werkt wil ik me aansluiten bij de club.

Groetjes Jeff

Chocojoop, Mars???
Als je nog een beetje gek broertje hebt kunnen we die Nuts noemen...........:yes:

Welkom~!!!

hahahaahah ja ja
ja ik wil hem zelf bouwen lijkt me leuk maar kan geen tekening vinden

Die zul je ook niet snel vinden. Het is een originele bouwkit (waar een tekening bij zit). Als die online zou staan, zou het een gevalletje, schending van de privacy van Robbe zijn..

Wat je misschien wel vind, zijn kloons.. Maar aangezien je in Krommenie woont en mijn paps in Zaandijk, kan ik vragen of hij de tekening nog heeft liggen. Ben er morgen overdag, dus zeg het maar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back