Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja , jullie maar vliegen , en ik maar buffelen
begint op een oorlog schaalkist somethin extra te lijken .
![]()
![]()
zo , het stabilo nog van folie voorzien , en onderkant vleugels , dan is hij arf , dan de besturing en de hele rataplan erin flikkeren , blok erop ,en vliegenieren maar![]()
welke kleur krijgt de onderkant Junkie ?
ben ik nog niet helemaal uit .
ik kan voor wit/grijs gaan ,zoals de bovenkant , of onder het zelfde als boven , en de onderkant v/d romp voorzien van fluor oranje of fluor groen zodat ik een beetje weet hoe ik vliegenier .
suggesties ?![]()
A la mustang? zilver aan de onderkant, paar zwarte banen aan de ene vleugel, witte banen aan de andere...
Of oranje![]()
Ook weer tuus van het veld.
Echt supereeertje
De Merlin vloog echt snaarstrak, helemaal blij met deze kleine rakker
**plopperdeplop biertje opentrekt
Zeer net kissie kerelja , jullie maar vliegen , en ik maar buffelen
begint op een oorlog schaalkist somethin extra te lijken .
![]()
![]()
zo , het stabilo nog van folie voorzien , en onderkant vleugels , dan is hij arf , dan de besturing en de hele rataplan erin flikkeren , blok erop ,en vliegenieren maar![]()
lekker bezig frits, wou ook wel ff vliegen, maar ben nu met grote vliegers bezig. morgen vroeg hopelijk de fuckjet motor binnen te hebben.en misschien zondag van het weekend even vliegen tot uurtje of 3.![]()
Nah aan de andere kant pas ik voorlopig toch maar ff denk ik, eerst mijn huissie maar eens op orde krijgen ....weet nog wel een kat die moet verhuisen
is van een kennis die heeft 3 katten maar deze wordt mishandeld door de ander 2
lief beessie maar vraagt veel om aandacht
-Wind-erdepressie?
Ga lekker mijn grote vriend maar weer eens uitlaten na het eten
![]()
[/IMG]
Gaat niet weg,levert niks op.Ja het alu misschien bij de schrootboer![]()
niks voor jou Mark ?
Nah aan de andere kant pas ik voorlopig toch maar ff denk ik, eerst mijn huissie maar eens op orde krijgen ....
Overigens wel bedankt voor reminding me
LOL
Mooi karretje geworden snoek
750€ krijg je altijd nog wel voor een knappe baja
Lol, ja om z'n wielen overheen te rollen zeker *bukt en wegrent voor Junkie*
A la mustang? zilver aan de onderkant, paar zwarte banen aan de ene vleugel, witte banen aan de andere...
Of oranje![]()
Zou ik ook doen![]()
Moet wel goed zichtbaar zijn.Je wordt ook een beetje kippig he Junkie ;-)
Tja, in 40-45 hadden die yanken nog niet van junkie gehoord...
Anders hadden ze vast deze kisten besteld.
Maar 5p1k3 heeft vast direkt de nodige $$$ beschikbaar.
Bij mij is weer wat in elkaar gestort. Dat krijg je als je alles tegelijkertijd hebt aangeschaft![]()