Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, in 40-45 hadden die yanken nog niet van junkie gehoord...
Anders hadden ze vast deze kisten besteld.
gemiste kans , te laat geboren :( ;)
Check, anders hadden we nu mooie WO II filmpjes gehad. Niet die brakke knipperende zwart-wit dingen. :lol: ;)

Vanmorgen was op de radio dat een of andere oetlul van WeerOnline al had gezegd dat het een warme en droge lente zou worden. Vandaag is het zomer, dus ruk weer. Voor de komende zomermaanden niet veel goeds in augustus. :? :hammer: :onweer:

Ik heb twee kaartjes voor 3DoorsDown voor morgenavond, kosten 92,40€

Nu voor speciale ACHT prijs ...

Mocht iemand er heen willen, ik kan er niet heengaan ....

Luchtig onderwerp. :mrgreen: Vooral die Arie aan het einde heeft een indrukwekkende rij patchkasten staan. Allemaal gevuld met Cloud Computers, eigenlijk dus gewoon gevuld met lucht. :? :hammer:

Het enige wat daar niet echt klopt is het achtergrond "geruis" :-)

Normaal moet je bijna schreeuwen tegen elkaar daar....

PB verstuurd, mogelijk schilderklussie...

dankje , ik kan wel wat binnenschilderwerk gebruiken , lijkt wel herfst :eek: ;)

pb beantwoord :yes:

Check, anders hadden we nu mooie WO II filmpjes gehad. Niet die brakke knipperende zwart-wit dingen. :lol: ;)

Vanmorgen was op de radio dat een of andere oetlul van WeerOnline al had gezegd dat het een warme en droge lente zou worden. Vandaag is het zomer, dus ruk weer. Voor de komende zomermaanden niet veel goeds in augustus. :? :hammer: :onweer:

het weer is zowel niet lekker voor de hobby , maar ook niet om lekker te kunnen werken , ik zit nu in mijn buitenschilderwerk planning , alles schuift steeds op , valt niet lekker te werken zo , teveel wind is ook niet lekker , stuift lekker allemaal zooi in mijn werk , nattigheid heb ik ook niets an :mad:

maar vrij zijn vind ik ook niet erg hoor ;) ,elk nadeel heb zijn voordeel :yes:

dankje , ik kan wel wat binnenschilderwerk gebruiken , lijkt wel herfst :eek: ;)

pb beantwoord :yes:

het weer is zowel niet lekker voor de hobby , maar ook niet om lekker te kunnen werken , ik zit nu in mijn buitenschilderwerk planning , alles schuift steeds op , valt niet lekker te werken zo , teveel wind is ook niet lekker , stuift lekker allemaal zooi in mijn werk , nattigheid heb ik ook niets an :mad:

maar vrij zijn vind ik ook niet erg hoor ;) ,elk nadeel heb zijn voordeel :yes:

heheh gewoon in teren die zooi :) je moet alleen geen waterverf gebruiken.

en die nattigheid is goed tegen het op stuifen van stof

sleur, ik krijg een lipo niet goed gebalanceerd, cel 2,3,4 zijn goed, alleen cel 1 wil niet goed balanceren, heb jij ideeën hoe ik dat goed kan krijgen?.

Laatst bewerkt:
@ jasper

ik heb even gekeken de afstand tussen het fietspad en het viaduct is 500 M

de gemiddelde hoogspannings mast is 60 M

heheh gewoon in teren die zooi :) je moet alleen geen waterverf gebruiken.

en die nattigheid is goed tegen het op stuifen van stof

buiten werken schilders gewoon met echte verf , maar ook die is flink verandert , milieu vriendelijker gemaakt , voordeel is dat het minder schadelijk is , en je kunt dikker opzetten , nadeel is dat het minder snel droogt .

morgen maar een binnenklus opstarten , de winter is weer begonnen ;)

Ik heb twee kaartjes voor 3DoorsDown voor morgenavond, kosten 92,40€

Nu voor speciale ACHT prijs ...

Mocht iemand er heen willen, ik kan er niet heengaan ....

wat is dat voor een herrie ? tienerrock ?

maar ik kan ook niet , morgenavond ben ik gaar :yes: ;)

ik vind een doordeweekse clubavond al vermoeiend :)

Ik vond het wel mooi voor vandaag, wel weer genoeg gewerkt :mrgreen: bij thuiskomst stond er een vriendelijke meneer aan de deur :banana:

2011-06-21144816.jpg

Ik vond het wel mooi voor vandaag, wel weer genoeg gewerkt :mrgreen: bij thuiskomst stond er een vriendelijke meneer aan de deur :banana:

2011-06-21144816.jpg

lekkerrrrrrrrrrrr !!

eerst bij jouw afkijken hoe die vliegt en vooral hoe lang dat blokje meegaat , daarna ikke ook kopen ;)

*verder met da folie knutselen gaat .*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back