Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou lekker dan :D Zondag dan maar vliegen :thumbsup:
Dan heb ik ook mijn propjes binnen voor 4S... vandaag dus niet binnengekomen :cry:

Niet?, meestal is het de volgende dag binnen als je optijd bestelt, anders heb ik er ook nog eentje liggen als reserve.:yes::yes:

no worries mate;)

Ik ga over 10 minuten richting het veld. FF een rondje FPv en om 19:50 richting de intocht van de avondvierdaagse.. Bryan en Jose lopen dit jaar mee. En Sleur ook volgens mij.

Gaat spullen pakken en richting veld.

Net ff 3 accuutjes leeg gefladderd, denk dat net iedereen weg was.. Ff heerlijk in t avond zonnetje...een keer geen regen of veel wind :banana:

zo , de somethin extra bijna af , nog wat gefreubel met afstellen en dan maar es vliegen ;)

sig008.jpg

sig005.jpg

sig003.jpg

sig002.jpg

pfff ,wat een werk !!

Junkie,

Ziet er heel mooi uit. Is gelijk een heel ander gezicht.
Zou alleen ook de motorsteun zwart maken.:D

yep , weet ik , ik had een mooie zwarte liggen ,maar die was net te breed , dus de rode er maar op , eerst maar is vliegen , daarna maak ik de steun zwart ;)

En het regent weer eens, tijd voor vakantie zo langzamerhand denk ??? $:-)

Goedemogguh trouwens :-)

zaterdag ,regendag , zijn we bijna gewend :(

@Junkie

Gaaf geeorden die SE man ;-)

Sil vroeg wanneer je het plafond nog even kwam doen ;-)

ja, plafonnetje moet ook ff gebeuren :yes:
zijn jullie vanmiddag thuis rond 16;00 u ?
daarvoor druk met gezinsdag , we gaan er ff op uit , ff koppie leegmaken , we hebben nog steeds stress van dat gezeur over de rechtszaak tussen mijn mams en dat mens dat met mijn vader was :mad:

goeie morgen
wat een weertje, t is weer weekend
ziet er gaaf uit junkie
mooier als je vorige se :yes:
wel wat werk gehad maar een mooi resultaat

ja , ik vind hem ook mooier dan de vorige , maar idd een hoop werk !! ;)

ik weet niet of ik alles ga afkrijgen voor morgen , zit nog steeds veel werk in mijn vliegers , en ik heb alleen vanavond een paar uurtjes de tijd om te knutselen :(, en mijn kop staat er niet zo na .

mannen een vraagje, servo`s in de romp plaatsen moeten deze laag op de bodem of in het midden van de romp of zodanig dat je onder de servo`s, nog een accu kunt plaatsen .het is in een charter, hout:confused:

Laatst bewerkt:
mannen een vraagje, servo`s in de romp plaatsen moeten deze laag op de bodem of in het midden van de romp of zodanig dat je onder de servo`s, nog een accu kunt plaatsen .het is in een charter, hout:confused:

je moet de servos zo plaatsen dat je stuur stangen goed lopen liefst zo recht mogelijk
de accu moet je als laats plaatsen ivm met je cg punt kan je dan verschuiven zodat je cg goed komt
cg is zwaarte punt

Mogge allemaal.....

@Junkie: Gesus man, wat ziet die vlieger er gaaf uit!!! Heel houden he! ;). Volgende stap is... lijm kopen en doos met hout en een tekening kopen? :lol:

Wat Vincent zegt... :yes:. Qua accu plaatsing. Deze lag in onze charters altijd tussen het plankje waar de servo's op vast zaten en de tank in. Zet dus de servo's niet te ver naar achteren (dit ivm het zwaartepunt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back