Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, één pintje is niet genoeg om mijn verdriet over jouw scheiding te verwerken ;)
Ik moet ook veel verdriet wegdrinken. Heel veel tranen gelaten. Van het lachen, dat dan weer wel. :yes: :lol: :cry:

Jonguhhhhh !!
Je weet tog?!

PS:SLEUR nou zet je maar door ook,heb goeverdegoever vrij genomen om ruimte te maken in me bouwhok.
Die optie hou is sowieso aanbevolen. :yes: Mijn bouwhok is te vol met zooi. :?

ACH, als het wel waar was geweest had sleur de kids op dinsdACH, donderdACH, zaterdACH en zondACH.
Zien of ze dan nog zo blij zijn met papa ;)

Alleen een beetje lullig voor de mensen die er echt mee te maken hebben

Hoop voor je dat je grap geen werkelijkheid word > sick joke :snipersmile:

+1 :snipersmile:
caravan.gif

Laatst bewerkt:
Want?

Grapjes maken over mensen die zijn omgekomen bij een (weetikveelwatvoorongeluk) mag wel?
+1 :yes: Dat mag wel en is niet erg. Rare manier van relativeren hebben hullie. :? Altijd maar doemdenken.... Eén PB'tje en je had meer geweten. Nu zijn het speculaties en aannames die nergens op gebaseerd zijn. Kenmerkend voor de huidige maatschappij. Men slikt maar, niets te zien, gewoon doorlopen... :bye:

In de auto stapt en richting het noorden rijdt... Ben benieuwd wat voor sjitloot ik vanavond op m'n nieuwe dak ga krijgen :(

@ TJeeeeeeeeeeeee sleur je had mijn ook te pakken gelukkig had ik nog niet gereageerd
wees maar blij in iedergeval had je ze allemaal tuk :D

@ krissie ik ben er vanavond niet ivm eten bij de ehbo 2x per jaar :yes:(en dat met deze hitte) komt trauwens mooi uit bier kost mijn dan niets. :proost:
jef komt wel alsd het goed is, en ik weer donderdag :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back