Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk werk juist, tuinieren....
hier kan je voor bijna de helftFijne middag heren...
Zo eerst naar de kapper, dan door naar de bouwmarkt. Even stenen en grind uitzoeken voor de voortuin. Zal d'r aan moeten geloven in m'n vakantie... Voortuin na 2,5 jaar hier wonen maar eens aanpakken![]()
Terrasje, New York Pizza, wat zuipen.... Junkie groeit straks helemaal dicht omdat hij niet kan of mag vliegen. :? De club kan een beste claim verwachten van de zorgverzekeraar.:rolling:
hier kan je voor bijna de helft
Haarsalon Samantha Krommenie
Dat zei ik ook 3 jaar geleden... 8Oen voordat ik jouw maatje heb duurt het nog wel 10 jaar :idea:![]()
Is het daar tippelzone dan? :? :rolling:Kappertje op de hoek gevonden heeft![]()
Is het daar tippelzone dan? :? :rolling:
Die moet haast wel van een uitkering rondkomen. Veel klandizie heeft ze niet (of de website is nutteloos)... :?hier kan je voor bijna de helft
Haarsalon Samantha Krommenie
Die moet haast wel van een uitkering rondkomen. Veel klandizie heeft ze niet (of de website is nutteloos)... :?
Ik wilde nog iets opmerken over een Twix etc. maar is zeker ongepast? :?Hey, ff respect voor het vrouwtje van Marsje he :teacher: