Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
welterusten boyzz ,

morgen zien we wel wat de dag brengt , maris had het over een rustdag en ze wil thuis chillen , ik weet wel wat beters ! iets met vliegen :confused: :p

Pffff, op mijn eigen naam natuurlijk :hammer:

Moest jij nou nog een heli kopen of was dat zijdelings intresse die je toonde ;)

Nee hoor, heb genoeg ;)

Kan mij niet herinneren dat ik interesse in nog een heli had :rolleyes:

Spektrum op reis gestuurd, voor futaba de deur open gedaan ;)

@PB komt door tijdgebrek (lees werk)

Mini titan 325 / T-rex 250 / Raptor 50 V2 / TF mustang 1:5 / mustang TF 1:7 / Somethin extra, mustang bouwdoos, Twinstar II en te weinig tijd.... :hammer:

Goedemorgen,

Wat is dit nu weer. Er zou niet veel wind staan. Kijk ik naar buiten en wat zie ik hier in 0251. De bomen staan weer krom. Wat een wind.

:( :(

goeie morgen
jep buienradar zeg wk 5
je wordt er niet goed van
heb ik tijd is t weer slecht
is t mooi weer heb ik een verjaardag
schiet lekker op
wel 1 voordeel mn vliegtuigen blijven heel

goeie morgen
jep buienradar zeg wk 5
is t mooi weer heb ik een verjaardag
schiet lekker op
wel 1 voordeel mn vliegtuigen blijven heel

windfinder geeft de hele dag een 4 , net zoals het gisteren was . http://nl.windfinder.com/forecast/ijmuiden#

dinsdag geven ze heel weinig wind op , dus dan maar ff in de avond vliegen , je mag zelf brandstof vliegen dan :)

volgend weekend weer wk 4 :eek:

*andere hobby zoeken gaat *

gaan er evengoed nog mensjes vliegen ? de vibrogym kan rustig los , weet alleen nog niet wat het gezin wil .

Wat is dit nu weer. Er zou niet veel wind staan. Kijk ik naar buiten en wat zie ik hier in 0251. De bomen staan weer krom. Wat een wind.
Zeker weer KNMI gekeken? Die club draait op 60 miljoen euro subsidie. Die geven niet om juiste voorspellingen. Pas dinsdag wordt het minder wind (volgens de Oosterburen, onderdeel van MeteoGroup). Tot nu toe hebben die meer gelijk. :yes: En anders even kijken in IJmuiden. Verschil is zo'n 5 à 8 km/u lager op het veld bij aanlandige wind (NNW-ZW).

jep buienradar zeg wk 5
Gemiddelde windsnelheid is en blijft 4 Bft. in deze tijd van het jaar (de rest van het jaar niet minder, wel meer 8O). En met een waarschijnlijkheid van 63% dat de wind hoger uitkomt op bepaalde dagen (vooral weekenden :p).

Dat komt omdat er in het weekend minder auto's rijden waardoor het klimaat veranderd. :? :hammer:

Zo even rondje wandelen in Spaarnwoude en daarna kunnen die apen hun vliegers (met touwtje) daar uitlaten.

@ Siggery,ik ga zo even rijden in de boekelermeer met de Baja en Johan met de Savage.Weet niet of je tijd zin hebt om er langs te rijden,dan neem ik de diff cups voor je mee

Ga allemaal aan de Funjet... heb je weinig last van de wind :teacher: :wink:
En nog gezellig ook om met z'n allen te knallen

(dat rijmt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back