Sleurhutje
Forum veteraan
Hahaha, lachuh...Hey Sleur zwaai eens ik zie je staan.
![]()

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, lachuh...Hey Sleur zwaai eens ik zie je staan.
![]()
Misschien handig voor de futaba mietjes op de klup:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Hahaha, lachuh...Nieuwe hobby dan maar...
![]()
Spaarnwoude, modeljacht en speedbootvijver achter de Reinunie, ingang bij gebouw van Rijkswaterstaat.Welke vijver is dat ?
Pff, dacht dat ik eindelijk de nacht uit was...
Toch maar weer vroeg slapen, om 04.30 vlieguh!
: Ship Photos
Leuk om te zien voor een keer. Niet mijn ding. Na drie rondjes gezien te hebben wel saai (hoewel je heel goed kon zien wie ervaren was met ronden van de boeien en gasgeven op de juiste momenten).
Ach dat is met vliegtuigjes en autotjes ed. ook zo
Het is vaak pas leuk als je het zelf doet![]()
Gister op de veiling in Aalsmeer gewerkt .
Nu net thuis uit het westland waar ik met 12 ton ijzer heen en weer gereden heb , straks om 18:30 uur nog ff een paar uurtjes in de westhavens met wat ijzer en asfalt spelen .
En dat was het weekend weer![]()
Morgen om 06:00 uur weer in Bussum zijn
@ Siggy , wil je nog steeds niet ruilen ?![]()
@Kobus:
Misschien kan je even helpen op de Uitweg in Krommenie, daar duurt het al een half jaar
Begreep dat ze eigenlijk bijna klaar waren maar dat de weg weer open moest![]()
Vanaf maandag op de Laan der Nederlanden? :?Binnenkort gaan we Beverwijk overhoop halen op verschillende plekken![]()
Weet iemand een hobby shop in NL waar je een losse antenne voor een DX5 kunt kopen? De mijne heb ik gesloopt (vorig jaar ofzo) en wil hem in orde maken om hem te verkopen..
Denk eraan om een DX6 of een 7 te kopen voor de schuimpjes en het kleine spul voor binnen straks..
Hoewel... 30 planes in een DX8.. is op zich ook wel voldoende.. :lol:
Anyway.. de antenne dus..
Opzouten hoor Kobus![]()
Vanaf maandag op de Laan der Nederlanden? :?