Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet de planning niet exact , maar het schijnt groot onderhoud Beverwijk te zijn , dus hou ook maar rekening met belasting verhoging voor volgend jaar ;) :D

*In de bus stapt om naar amsterdam te gaan* :(
Werk ze,gaat zo nog even lekker met de Baja knallen :cool:

Kreeg zojuist een telefoontje dat mijn kast Dinsdag klaar is.Silly is volgende week vrij dus kan ze mooi een ritje Sneek maken.
Ik heb geen tijd, ben immers aan het werk he ? ;-)

Die kast was van de winter toch al klaar :confused:
Met 130 over de afsluitdijk en vervolgens wachten op de brug. Tijdwinst 3 sec ;)

Junkie ;-)

Have Fun ( jet ) ;-)

huh , je bedoelt phillsssss ;)

ik ben veld/vlieg gaar , was weer lekker ,veelal met de vibro gevlogen , die kist blijft me boeien , heb ik nog steeds respect voor , v/d winter zijn jas maar is uittrekken en nieuwe folie erop .

binnenkort , of volgend weekend toch de xtra maar mee , ik moet er toch een keer aan geloven , aangezien we alleen maar wind hebben is hij wel te landen op het huidige veld .
volgende veld zal wel vliegbaar zijn in de winter .

bovendien is de xtra gewoon een dikkere vibrogym , meer mijn soort kisten :p

Corby : vrijdag heb je vakantie , dus gaan we lekker atv vliegeren !!

Was weer super gezellig heren:D
Genoten en lekker rood geworden van de zon:D
4S funjet is echt super, ben er helemaal weg van:cool:
Gaan er morgen nog mensen vliegen of is het veld voor mij alleeen?

gr

Zo hee, gisteren de hele dag op het water geweest. Zingen op de Zaan was erg gezellig. daarna bij de mexicaan uit eten geweest. Vandaag weer de hele dag varen maar nu met de Zodiac. Oom agent vond 25 op de zaan iets te hard (mag 12) en ik kreeg een prent van 100 euro. Beetje flauw, het was erg rustig en 25 km/u is niet hard. regels zijn echter regels... Helaas maar soms hoort het er gewoon bij ;)

Koppie hier ook behoorlijk verkleurd de afgelopen twee dagen.

Zo... vandaag weer even 2 uurtjes overwerk gedaan, komt me donderdag middag mooi uit.. Dan laatste dagje voor de vakantie, pik ik er mooi nog 2 uurtjes vanaf :)

Heeft soms zijn voordeel om wat vooruit te schuiven.. nadeel is wel dat ik nu echt de zolder op moet gaan ruimen, want daar is de afgelopen tijd niets meer van terecht gekomen :(

Zo even een before en later een after picture, anders wordt ik niet gelooft (ook niet door paps en mams haha)

Kijk ff op vorige pagina voor dx5 antenne ;)
rctechics...

Zo... vandaag weer even 2 uurtjes overwerk gedaan, komt me donderdag middag mooi uit.. Dan laatste dagje voor de vakantie, pik ik er mooi nog 2 uurtjes vanaf :)

Heeft soms zijn voordeel om wat vooruit te schuiven.. nadeel is wel dat ik nu echt de zolder op moet gaan ruimen, want daar is de afgelopen tijd niets meer van terecht gekomen :(

Zo even een before en later een after picture, anders wordt ik niet gelooft (ook niet door paps en mams haha)

Zo, heerlijk even gevlogen vanavond. Vanmiddag kon ik niet dus de tijd net even ingehaald :mrgreen: Op weg naar het veld toe wordt ik ineens ingehaald door een grote grijze Volvo met een twinstar op de hoedeplank :wink: Ja hoor, Frank was dat. Hij remmen tot ik hem rechts inhaalde (foei) toen even zwaaien naar elkaar. Hij ging ergens anders naartoe, waarheen zullen we straks wel zien denk ik.
Op het veld kwamen Michiel en Marsie ook nog langs. Michiel lekker gevlogen met zijn HK vlieger en voor Marsie had ik de Calmato ingevlogen/gemaidened :thumbsup: Na een volledige check op het veld en bekijken van het CG punt de lucht in... paar tikkies trimmen en hij vloog perfect. Marsie ook ff aan de knuppels, ik zeg talentje... net als zijn vader :rolling:
Kortom, was een topavond :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back