Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen ;)

-informatie modus on-
Vandaag aan het werk als timmerman :D
Ik ga een kozijn en een poortdeur plaatsen in de steeg bij Helena
-informatie modus off-

@ iedereen : Fijne dag toegewenst :zon:

vntm

Zo, net eerst een bezoekje bij de tandarts met kleinste Sleur. Die heeft een brok epoxoplast op zijn voortand gebrkegen. Kan-ie morgen met een gerust hart op schoolreisje. 8)

Nu even wat volk afzeiken op kantoor want er gaat vanalles mis. Vrijdag maar weer eens vrij nemen en wat fladderen/veldhangen. :yes:

/boeiûh

jawel maar geen geschikte accus voor
en daarbij wil ik wat minder vliegtuigen ook bij mij is de crisis onstaan
dus wat inslinken en vindt de funjet toch wel een toppertje
dus dan deze er maar uit
kan ik een 8 kanaals spectrum ontvanger kopen

In dat geval, 8 tientjes, dan koop ik hem van je... :lol: (kosten spektrum ontvanger 8 kan. ongeveer) hehe

In dat geval, 8 tientjes, dan koop ik hem van je... :lol: (kosten spektrum ontvanger 8 kan. ongeveer) hehe

hahahaha uitgeslapen robert
maar ehh moet ook nog een dualbatt emcotech en een sparkswitch,en nog een 6 kanaals ontvanger en nog wat indoor ontvangers
dus dat ga ik niet redden met 80,-

Moguh, zou ook weer even lekker bijgeslapen van sensation. misschien straks ook naar het veld. en dan begint de werkweek voor Nijsie.

Goedemorgen ;)

-informatie modus on-
Vandaag aan het werk als timmerman :D
Ik ga een kozijn en een poortdeur plaatsen in de steeg bij Helena
-informatie modus off-

@ iedereen : Fijne dag toegewenst :zon:

vntm

Ikke verzekerings klusje doen dwz halve dag werken
2 dagen loon :cool:

Compenseert weer mijn dure weekend;)

heerlijk dat windows 7 Pro, ik krijg een netwerkprinter niet aan de praat... dit terwijl hij het wel gewoon deed op Vista :hammer:

hahahaha uitgeslapen robert
maar ehh moet ook nog een dualbatt emcotech en een sparkswitch,en nog een 6 kanaals ontvanger en nog wat indoor ontvangers
dus dat ga ik niet redden met 80,-

gehe.. sorry ;-).

Is een mooie vliegert, moet hem zelf ook nodig eens afbouwen.. Maarja, dat is met zoveel dingen :-(

Succes met de verkoop iig ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back