je hebt gelijk, sorry...niet zo raar he over het mooie zonnige KROMMENIE![]()
prachtige heuzen daar, en allemaal met een mooie zonnige teun

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je hebt gelijk, sorry...niet zo raar he over het mooie zonnige KROMMENIE![]()
je hebt gelijk, sorry...
prachtige heuzen daar, en allemaal met een mooie zonnige teun![]()
ja idd ik heb ook een teun op het zeuden wel lekker hoor ik heb de skeufduren nu ook open staanje hebt gelijk, sorry...
prachtige heuzen daar, en allemaal met een mooie zonnige teun![]()
doe je goed zeun of was ik nou zeunnog spoten ok met ons aksent sullie, of was het hullie
3 lipo`s klaar
ja idd ik heb ook een teun op het zeuden wel lekker hoor ik heb de skeufduren nu ook open staan
<-------------- zie mijn berichten dat gaat snel
wat moet jij nou uit dat achtergebleven gebiet je heb mazzel dat ze het droog gelegt hebben want dan kon het uitschot ook een huis bouwenDat Krommenie is zo klein, als jij je deuren te ver openzet ga je al over de gemeentegrens..........:rolling:
heheheh nu zit hij verweg dan durft hij wel hahahahahwat moet jij nou uit dat achtergebleven gebiet je heb mazzel dat ze het droog gelegt hebben want dan kon het uitschot ook een huis bouwen![]()
wat moet jij nou uit dat achtergebleven gebiet je heb mazzel dat ze het droog gelegt hebben want dan kon het uitschot ook een huis bouwen![]()
heheheh nu zit hij verweg dan durft hij wel hahahahah
een zeer grote mond maar een klein hartje:d:d:dik lust jullie rauw..........
ik lust jullie rauw..........
spreek je op de club schatje (K)ik lust jullie rauw..........
Ze zijn taai hoor die Zaankanters ;-)
spreek je op de club schatje (K)
en nu probeer jij het goed te maken he hahahahahZe zijn taai hoor die Zaankanters ;-)
oke let wel goed op dat je die dan terug kan verwachten he dus kom op de fietsKomt goed liefje, krijg je een biertje van me, en die ouwe van je ook![]()
oke let wel goed op dat je die dan terug kan verwachten he dus kom op de fiets![]()