reet? of gewoon lekker op ze zaans reedLik me reet Burpo![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
reet? of gewoon lekker op ze zaans reedLik me reet Burpo![]()
Wat wil je er voor hebben,misschien wel wat voor mijn voerboot.en wil hem in orde maken om hem te verkopen..
Wat wil je er voor hebben,misschien wel wat voor mijn voerboot.
Als je het mij vraagt, was 2x 0251 beter dan jou met het NK F3P. :?![]()
![]()
Welk papier? Die sloompies hebben nooit iets gepubliceerd, anders dan op F3P.nl. En daar ben ik 4e overall geworden.In de praktijk zelfs 3x maar officieël op papier is en blijft het 2x :rolling:
Niet naar je vrouw,vriendin,auto en al zeker geen vliegspul.Ik weet niet waar jij naar refereert.....
Even kijken of de grootste vlieger die ik heb staan in de auto past.....
![]()
Jaaaaaaa hij past (op div. manieren overigens)..
![]()
Gelukkig, hoef geen grotere auto te kopen om toch met grote kisten te vliegen![]()
Niet naar je vrouw,vriendin,auto en al zeker geen vliegspul.
DX 5![]()
Beter, straks kijken of ik met mijn C3 ook kisten kan vervoeren![]()
Kijk maar,hoor het wel mocht je het weg willen doenOh zo... ;-)
Nou ik weet nog niet of ik het verkoop.. sorry. Er zit een AR500 bij, waarvan het draadje gesoldeerd is.. Weet niet of ik een ander dat aan wil doen zeg maar...
Kijk maar,hoor het wel mocht je het weg willen doen
Vast wel.. maar dan zul je eerst alles weer moeten kopen.. begreep dat je leegverkoop hield?![]()
Kijk maar,hoor het wel mocht je het weg willen doen
DX4e ....
3 tientjes inc verzenden ....
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Check, uurtje of acht bij u? (20:00 uur dat is@Sleur,
Woensdagavond toevallig tijd?
Wel wiebelig beeld. :? Tijd voor een gyro en servo op de opnamecamera om het wiebelen van de vleugels te compenseren? Eenvoudig te maken, best effectief.Filmpje
Check, uurtje of acht bij u? (20:00 uur dat is)